2015 Wishlist Update

Pazar, Şubat 08, 2015

Bir süre önce 2015 yılı için alışveriş listesi paylaşmıştım. Birkaç tanesinin üzerine çizgi çekmem tahmin ettiğimden daha kısa sürdü!


Bakalım bakalım;



Listedeki belki de en önemli şey olan Morteens marka koltukla başlayalım. Kesinlikle aldığımızdan beri epey tadını çıkardık. Oturup sakince kitap okumak için ideal. 



Üstünü çok yastıkla doldurmak istiyordum o yüzden görüp hoşuma gittikçe aldım birkaç tane. Şimdilik Hema çizgili yastık, 1 yazan gri Leen Bakker yastık, İkea siyah beyaz yastık, H&M home kareli yastık ve battaniyeyi aldım. Görüntü hoşuma gitti bile.


H&M home - a true love story never ends bardaklar! Hem de indirimde yakaladım. Boyutları itibariyle sadec bardak olarak değil; kalemlik, makyaj fırçası kabı vs. olmaya da çok uygunlar. Ben şimdilik bardak olarak kullanıyorum, bakalım ilerleyen günlerde neye dönüşecekler.


H&M home bronz sepetlerYine çok amaçlı kullanıma uygun bu tarz sepetler bence her eve çok lazım. Meyve, gazete, ev terliği, battaniye, küçük koltuk yastığı, şemsiye, oyuncak, tuvalet kağıdı, hatta patates soğan saklamayı daha dekoratif hale getirdiklerini düşünüyorum.


Ben şimdilik küçük olan sepete meyve koydum. 


Büyük olanı da koridora eve gelen gazete ve reklam broşürlerini toparlasın diye koydum. Sıkılıp başka bir amaçla kullanana kadar böyle.


Housedoctor bronz küp mumluk: Housedoctor ennnnn sevdiğim dekorasyon markalarından biri, bu markadan beğendiğim tonla şey var. Bu mumlukta da uzun zamandır gözüm vardı. Yalnız içine yalnızca 1 cm çapındaki çok ince mumların sığması azıcık gıcık. Ince mum alınca kullanıma açacağım. 



Le sac en papier yine milyonlarca amaçla kullanılabilecek bir parça. Pinterestte bir bakarsanız benim gibi gözünüz dönebilir. Ben şimdilik evdeki hediye paketlerini saklamak için kullandım.

Eveeet kaldı şu alttakiler:)



Tahta tabure: Bu kadar basit ve kolay ulaşılır olması gereken bir ürünün 70-120€ arası olmasını henüz hazmedemiyorum. Hazmedince alacağım. Çok lazım bu.

Eames sandalye: Bundan 6 tane almak için epeeeeeey bi kemer sıkmam lazım. Ayh.

Design Letters kupa: Bunlardan alacağım üç tane, önümde bir engel yok:)

String Shelf veya muadili metal raf: Bundan iki tane almaya karar verdim, du bakalım ne zaman.

Hay Mumluk: Geçen Amsterdam'a gittiğimde alacaktım unuttum, bir dahaki gidişime affetmeyeceğim. 

İşte böyle sevgili herkes. Yine aralarından aldığım olursa listeyi güncellerim. 

Öptüm hep.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Gerçekten çok zevkli seçimler yapmışsınız bayıldım. Güzel günlerde kullanın . Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada şu le sac en papier den Sevgili girlafikir tasarımda yapıyor bilmek istersiniz diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  3. Sandalyelere bayildim ! Kalp kalp :)))

    YanıtlaSil
  4. Biber'e uygun kanepe :) İyi günlerde kullanın!

    YanıtlaSil

Labels