Plog: 31.01.2015

Cumartesi, Ocak 31, 2015


Günaydın

Alarmımı 7.45'e kurmuştum ama 7'de Umud 'anniieaa çişim geldiii' diyerek uyandı. Biber de lipliplip yanağımı yalamakla meşguldu zaten. E uyandık o zaman. But first coffee.


Cumartesi sabahları Umud'un futbol antrenmanı var. 2,5 senedir geliyoruz. Bu kış salon kiralandı, normalde açık havada oynuyorlardı. Canımıza minnet, soğukta beklemekten iyidir.


Ardından market alışverişi, bizim oğlanlarla değil kendim uzun uzun bakıp almayı severim ben ama olsun.


Eve gelip aldıklarımızı yerleştirdikten sonra ben bir süredir dağınıklıktan ceza yemek üzere olan kilere girişiyorum. Boşalmış kavonozları doldur, rafları sil, düzenle vs derken epey oyalanıyorum ama sonuç fena olmuyor sanki?


Öğle yemeği için sabahtan beri canımız çektiği için kıymalı yumurta yapıyorum, homnomnom diye saniyeler içinde yiyoruz!


Ardından geniş çaplı bir mutfak temizliği yapıyorum. Her yeri köpüklerle defalarca siliyorum. Ölsün mikroplar!


Ardından bisikletlerimizi alıp çıkıyoruz. Eşimin kızkardeşine hediye alıyoruz. Umud'un canı kızarmış balık çekiyor, balıkçıya gidiyoruz. Bir iki dolaşıp eve dönüyoruz. Soğuk, gri ve yağmurlu.


Eve dönünce hepimiz bir koltuğa çayıyla yayılıyor. Ben iki bölüm Nashville izliyorum.


Yemek yapma zamanı. 


Roti. Bizim evde en sevilen yemeklerden biri daha.


Ben masayı hazırlarken Biberciğim de keyif yapıyor.



7.30 gibi Umud yatağına gidiyor. Cumartesi gecesi uyku öncesi kitap okumuyoruz ama isterse tabletten otun oynuyor. 


Sonra Biber'le koklaşarak film izlemeye koyuluyoruz. Bu akşamın filmi Nightcrawler.

İşte böyle sakin sakin geçti bugün de. İyi geceler herkese.

You Might Also Like

5 yorum

  1. İşte bu harika olmuş. Kilerin mutfağın içindemi çok merak ettm ?

    YanıtlaSil
  2. Sanki bi günden daha uzun gibi yaşanılanlar harika anlatmışın canım severek okuyorum ploglarını 😊 bide rafın neresi olduğunu merak ettim kiler galiba

    YanıtlaSil
  3. Roti harika gorunuyor afiyet olsun tarif alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. bana da beklerim.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Labels