Plog: 30.01.2015

Cuma, Ocak 30, 2015

Üç gün ploglamak canım çekti, hazır blog da bir süredir sessiz kalmışken fena olmaz bence. 


Saat 7.30'da uyanıyorum , Umud'u uyandırıp kahvaltı hazırlayıp okula götürmece. Eve dönünce de biraz ortalığı topluyorum. 


Umud'un odasındaki çamaşır makinesi kusmuş gibi görüntüye de bir el atıyorum. Her yer kıyafet hoofff.


Kahvaltı zamanı. Kızarmış ekmek varsa başka bir şey gözüm görmüyor. 


Ardından kurutucudan çamaşır çıkarıp katlamaca. Bunlar ütü için bekleyenler. Höf.


Daha sonra Lush - Figs and Leaves sabunla duş yapıyorum. Sıcak, buharlı, uzun uzun. Mis.


Dujj sonrası oje sürüyorum. Çok düzgün değil çünkü acelem var, Tiegsti ile Amsterdam'da buluşacağız, trene yetişmem lazım.


Makyaj yapma zamanı. Rimmel match perfection fondöten, Laura Mercier sabitleme pudrası, Catrice kaş jeli, MUFE aqua krem far, MAC molasses eyeliner, MAC cheeky bronze msf, Essence lash princess rimel kullanıyorum.


Hazırım! 


Trende Umud'un stoğundan çaldığım bisküviyi yiyip meyvesuyunu içiyorum. Hihih.


Amsterdam. Eş dost biz Dam'a düşücez. Biraz dolaşıyoruz, biraz alışveriş yapıyoruz.


Yves Rocher'den bunları alıyorum. H&M home'dan da bir iki bir şey.


Sonra acıkıp bir yere oturuyoruz. Ben spagetti carbonara yiyorum.


Carbonarayı evde yapmıyorum ama epey seviyorum. Bu da epey lezzetli bir örneğiydi. 


Biraz daha vakit geçirip eve dönüyorum. Trende de biraz okuyorum.


Ardından yemek ve Umud'un kudurukluğuyla bastıran migren. 

Yemekten sonra mutfağı ve ortalığı, Biber'in kumunu temizleyip biraz koltukta yayılıyorum ama migrenim şiddetlendiği için erkenden yatağa gitmek dışında şansım yok.

Iyi geceleeeer.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Güzel birgünün ardından yorgunluktan migren olabiliyor bazen. Çok geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil

Labels