Plog: 02.01.2015

Cuma, Ocak 02, 2015

Selaaaam


2015'in ilk plogu işte burada. Bugünden çok umudum yok ama neyse.


Saat 10.30 Umudcuğum daha yeni uyanıyor, yaşasın tatil!! Aşağı iniyoruz ve ben bir kahve içiyorum o da portakal suyu. Henüz kahvaltı yapmayı canımız istemiyor.


Kahvemi içince farkediyorum ki evde ekmek yok. E bi markete gideyim ben madem. Biberciğim de pencerede karşılıyor beni.


Dün akşam çamaşır makinesi bozuldu gggrrr! Çamaşır makinem olmadan ben bir hiçim. Filtresini temizledik (bu aşamada insan hayattan soğuyor) bu sabah da hg'nin bu temzileyicisini kullandım düzelsin diye. Bir şey tıkandıysa açıyor bu. Aslında düzenli kullansam iyi ama unutuyorum. Hızımı alamayıp ya da korkudan bulaşık makinesine de kullanıyorum. Inşallah düzelir du bakalım.


Sonra evi xmas-free hale getiriyorum. Yetti bu kadar ışık, süs höf.


Sonra Mumut beyle giyinip dışarı çıkıyoruz. Babaanneye hediye alacağız. Bir de ipadim şarj olmuyor, o da bozuldu diye korkmuştum ama neyse ki şarj aleti bozulmuş, yenisini alacağım.



Kaynannemle canlı yayın alışveriş. Hangisini beğendiyse onu alıcam sonuçta.


Acıktık. Pis yağlarda pişmiş pis patates kızartması. Olur öyle arada. Bir de Umud'un tişörtü çok şeker di mi:) yeni yıl hediyesi olarak aldığım şeylerden biriydi. O da sevdi neyse ki.


Annem gönderdi bu fotografı. Annem sokaktaki kedilere bakıyor. Bu favorisi! Annemle birlikte bakkala gitmiş yanından yürüyerek hihi.


Mango ve Zara'da indirimler başladı. Bu hırkayı Mango'dan, boyfriend jean'i de Zara'dan aldım. Ikisini de pek beğendim valla. Birkaç şey daha aldım, olmazsa bi alışveriş postu yaparım?


İşim bitince kayınvalidemle buluşup hediyesini ve yanında eşantiyon olarak da Umud'u veriyorum. Sonra eve gidip bisikletimi ve aldıklarımı bırakıyorum. Eşim de gelince kaynana dinlenme tesislerine gidiyoruz çünkü yemek yapasım yok.


Tavuk, pilav, makarna salatası üstüne şekerpare.


Sonra kalkıp kurutma makinemize uzun bir havalandırma borusu almaya çıkıyoruz, elimizdeki de iş görüyor ama uzun daha rahat olacak. O sırada da benim 2015 wishlistimdeki bazı maddeler için azıcık saha araştırması yapıyorum.


Eve dönünce çamaşır makinesini bi kontrol ediyorum. Yess işlemler işe yaramış, sorunsuz çalışıyor. Dağ gibi birikmiş çamaşıra girişebilirim o zaman.


Gerginim epey bugün aslında. O yüzden sağa sola çatmadan erkenden yatağıma gitmek istiyorum. Bugünlerde favori çayım bu karamelize armutlu çay. Tatlı ve iç ısıtıcı, oldukça güzel. Bir fincan alıyorum kendime. Akşam için hedefim litrelerce çay içip, kitap-dizi vs oyalanıp kendimi sakinleştirmek.


Bir de kokulu mum patlatayım o zaman! Yankee candle - Clean Cotton adıyla müsemma yeni yıkanmış mis gibi çamaşır kokuyor. Böyle temiz temiz, ferah ferah. Evde akşama kadar temizlik yapılmış gibi!

İşte böyle. Sıkıcı bir gündü ya da ben bugün sıkıcıydım, bilmiyorum. Herkese güzel haftasonları dilerim.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Alisveris postu isteriiiiz:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle alışveriş postu :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldımm tubiş harikasın 😘

    YanıtlaSil
  4. Yok yok güzel bir post olmuş. Ben sevdim.

    YanıtlaSil

Labels