Dudak Bakım Ürünlerim

Çarşamba, Ocak 07, 2015


Özellikle kış aylarında çok kuruyan dudaklarım var. Yazları çok fazla böyle bir ihtiyaç hissetmesem de şu aralar evin her yerinde, çantalarımda çeşitli lipbalmlar geziyor. Hepsini toparlamaya çalışınca ortaya bu görüntü çıktı.


Maybelline baby lips ve Rimmel keep calmlipbalmlar en yeni aldıklarım sanırım. Baby lipsler Hollanda'da satılmaya başlayınca hemen koşup aldım çünkü yabancı bloglarda hep görüyordum. Abartıldığı kadar çok beğenmedim ama kesinlikle kötü de değil. Bende sadece bu pembe olanı var, belki diğer versiyonları daha güzeldir denemek lazım. Hafif ve soğuk, mavi alt tonlu bir pembe renk veriyor. Şeffaf ve ıslak görünen bir görünüm veriyor. Rimmel keep calm balm epey yeni çıktı. Şimdilik burada 3 rengi satılıyor. Ben koyu pembe olanı aldım ve bayıldım! Bir kere çok iyi nemlendiriyor ve tam benim sevdiğim gibi opak, doğal ve çok belirgin bir böğürtlen veriyor. Diğer renklerine de bakacağım.


Nyc appelicous 353, 351, 356 lipbalsam. Aaahhhh en sondaki kırmızı olan ennnn enn enn sevdiğim lipbalm. Sadece fotoğrafta göründüğü kadar kaldı ve nedense nyc standında göremedim. Üretimden kalktıysa üzülürüm. Çok iyi nemlendiriyor ve verdiği kırmızı ve doğal renge bayılıyorum. Ilk ikisi de iyi ama onların renklerine özel bir düşkünlüğüm yok.


Burt's Bees narlı ve ballı lipbalmlar. Orijinal naneli gibi olan da bende var ama onu fotograf çekerken unutmuşum. Genelde grip olduğumda, burnum tıkalıyken onu sürmeyi seviyorum. Ferah ferah hissettiriyor. Bu ikisi de gayet güzel, çok iyi nemlendiriyor ve dudakları gerçekten tedavi ediyor. Çoğu lipbalm sadece sürdüğünüz anda işe yararken bunlar dudakları o onarıyor. Narlı olan diğerlerine göre bir tık daha geride, çok hafif renk veriyor ama diğerleri kadar onarıcı değil. Biterse ballı ve orijinal olanı yeniden alırım. Organik ve doğal yaglarla dolu olup, hayvanlar üzerinde test yapmaması da büyük artı.


Eos lipbalmlar. Eos'u bilmeyen yoktur sanırım. Tüm dünyada oldukça 'hip' olan bu minik toplar bence yapılan tüm övgüleri hakediyor. Renk veya parlaklık vermiyor. Erkeklerin kullanmasına da bence çok uygun bu yüzden. Çok çok iyi nemlendiriyor ve o nem uzun süre kalıyor.

Yukardan başlayıp sayarsam passionfruit, medicated, summer fruit, honeysuckle, lemon drop, strawberry sorbet. Hepsi 95% organik 100% de doğal.


İki organik lipbalm daha. Audrey organics vanilya ve ballı lipbalm ve NOW narlı lipbalm. Ikisini de iherb'ten almıştım. Çok iyiler, eos gibi yogun ve mat yapıdalar ve ne yazık ki bitmek üzere ikisi de. Eğer iherb'ten başka bir sipariş verirsem yine alabilirim.


The body shop'tan da epey lipbalmım varmış. En üstteki birkaç yıl önce noel koleksiyonundan aldığım vanilyalı lipbalm. Ne yazık ki dudakta beyaz bir renk bırakıyor, güzel koksa da onarıcı değil. Stick formda olan narlı born lippy. En alttakiler eski born lippy'ler. Kaplarının değişip stick forma geçmesi iyi oldu, parmakla sürmek hiç hijyenik değil. Born lippy'ler çok güzel kokuyor, hafif ve güzel renk veriyor ve kullanması epey eğlenceli. Orta sıra tbs lip butter'lar. Bende mangolu ve hindistancevizlisi var. Hindistan cevizli olan da dudağı ne yazık ki bembeyaz yapıyor ama mangolu olan güzel. Yine de kesinlikle favorim değiller.


Bunlar da karışık drugstore lipbalmları. Blistex, essence, vaseline, labello ve nivea. Hemen herkes denemiştir bunları, üzerine anlatacak çok bir şey yok. Çok işe yaradıklarını söyleyemem. Sürdükten sonraki yarım saat sadece belki.


Son olarak Lush bubblegum dudak peelingi ve Yves Rocher müsli ve ballı balsam. Lush güzel ama oldukça gereksiz bir ürün. Şekerle ya da diş fırçasıyla da hafifçe dudakları ovalayarak aynı etki alınıyor. Heveslenip aldım ama kullanmıyorum. Öyle bir kenarda kurudu gitti. Bitenler kutusuna, ordan da çöpe gidiyor. Yves Rocher olan güzel olsa da çok akıcı ve etkisiz. Ben çok akıcı lipbalm sevmiyorum, burts bees ya da eos gibi yogun ve sert yapıda olanlar hoşuma gidiyor. 

İşte bu kadar.  Önerilere açığım sevdiğiniz başka dudak bakım ürünleri varsa. 

Sevgiler

You Might Also Like

5 yorum

  1. Benim hiç yok! Kozmetik ürünler ihtiyaçtan ziyade meraktan alınıyor değil mi? Mesela bende ilk fırsatta bir tane edineceğim bu yazının verdiği hevesle. Belki ihtiyacım da vardır.

    YanıtlaSil
  2. Cok kuruyan dudak yapisina sahip degilim ama bi kac yildir kis aylarinda neutrogena dudak koruyucusunu kullaniyorum cok memnunum tavsiye ettiklerinden de bi kac tanesini de not ettim :)

    YanıtlaSil
  3. ben birçok lip balm denedim ama aralarında en iyisi Palmer's Cocoa Butter Formula Lip Balm oldu,renksiz mat sadece yoğun bir şekilde nemlendiriyor dudağı anında pürüzsüzleştiriyor

    YanıtlaSil
  4. Rujlar, lipbalmlar, sticklerle aram hiç bir zaman iyi olmadı ama Neutrogena dudak koruyucusunu ihtiyaç duydukça kullanıyorum kesinlikle işe yarıyor. Çatlamış veya kuru dudakların ilacı diyebilirim.

    YanıtlaSil
  5. Amanın çeşitlere bak 😍 eos çok merak ediyorum denk gelirsem hemen alıcam

    YanıtlaSil

Labels