Aussie Saç Bakım Ürünleri

Perşembe, Ocak 08, 2015


Merhaba

Bir süredir saçlarım için Aussie kullanıyorum. Benim saç tipim kırılmaya ve elektriklenmeye müsait, boyalı ve dalgalı. Aradığım özellikler; dalgalarımı düzgün belirginleştirmesi, boyamı akıtmaması ve saçımı yumuşacık bırakması. Şampuan, saç kremi ve saç maskesi için Aussie'nin colour mate serisini, köpük için de curl define serisinin köpüğünü kullanıyorum. 


Şampuan oldukça güzel kokuyor, hafif ve biraz tropik gibi. Tek seferde iyi temizliyor ve saçımı çok yıkadığım halde kesinlikle boyamı akıtmıyor. Bu özellikte şampuan arayanlara tavsiye ederim.

Saç kremi benim ihtiyacıma göre biraz hafif ne yazık ki. Eğer saçlarınız kuru değilse sevebilirsiniz. Ben yeniden almayacağım. 

3 minute miracle sanırım Aussie'nin en popüler ürünü. Saçımı yıkadıktan sonra bir avuç elime döküp dipler hariç yediriyorum ve 3-4 dakika bekliyorum. Artık o 3-4 dakikada ne yapacağınız sise kalmış. Diş fırçalamak, ayaklara peeling yapmak,banyo fayanslarını ciflemek sunabileceğim alternatifler :p sonuç yumuşacık saçlar! Gerçekten övgüleri hakeden, işini iyi yapan bir ürün.

Son olarak köpük....ne yazık ki çok vasat. Dalgalı saçlar serisinden olmasına rağmen dalgalarımı çok sönük ve dağınık gösteriyor, birkaç saat sonra da hiçbir şey sürmemişim gibi saçma bir hal alıyor saçım. Gerçi ben başka bir markada mükemmel köpüğü buldum sonunda. Bunu yeniden almam.

İşte böyle. Özetle şampuan ve maske yeniden alabileceğim ürünler olurken, saç kremi ve köpük beni tatmin etmiyor.

Herkese sevgiler.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Mükemmel köpüğün markasını alabilir miyiz? Ya da hakkında bir yazı. Benim de çok ihtiyacım var çünkü. Bir de blogunuzu gerçekten çok çok severek okuyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Labels