Aralık Ayı ve instagram

Perşembe, Ocak 01, 2015


Bazen sadece haftasonları için yaşıyoruz gibi hissediyorum. Çok güzel bi haftasonunun ardından nefret mi nefret bir pazartesi.


Maya hep aklımda, artık onu gülümseyerek hatırlıyorum dediğim bir akşam birden geliveren çok özleme ve çok ağlama krizi. Neden öldü?


Den haag'a gittik ailecek, biraz dolaşıp Omniversum'da film izledik. Film demek doğru mu bilmem, panaromik şekilde 4 boyutlu gösterilen bir su altı belgeselimsisiydi. Sevdik. Fotograftaki kedicik Umud'un halasının. Çok yaşlandı artık ve bize pek pas vermiyor.


I love misafirlik! I love Frida.

Yemek yemek çok ciddi bir iştir! Bizim evde tartışmalar en çok açken çıkıyor :p açken biz biz değiliz! Amsterdam - Pasta Factory benim gibi İtalyan yemekleri sevenlere tavsiye edilir. Ben köfteli spagettisini seviyorum. Muntplein 7 numara adresi.


Şu arkadaş dudağımı ısırıp kanattı, love hurts.


Umud'u okula bıraktıktan sonra yatağıma dönebildiğim günleri çok seviyorum. Yaşasın sabah evde olmaklar.


Fotoğraftaki Biber'i bulunuz. Kırk kere dağıttı o süsleri, kedili evi pavyona çevirmek bizim neyimize?!


Elimi çekersem uyanıyor, sevgi dolu minik ponçiğim benim. Senin anninle uyumanı yerim.


Evlatcığım kurbağa stili yüzmeyi öğrendi a dostlar! Daha epey uzuuun süre kursa gitmesi gerekiyor diploma alması için ama çabuk öğreniyor tü tü tü.


Pazar miskini şirin Biberiko ve anasının bir bölümü.


Öpe öpe bitirdik heyvanı. Yorgun düştü yavrucak.


Meraklı tonti! Kahveyi de bilmeyiver Bibi!


Deli çocugum. Güneş yok ama güneş gözlüğü olmazsa olmaz.


Bir akşam Umud'u babaannesine bırakıp dışarı çıktık. Daha çok yapmalıyız diye de sözleştik, bakalım.


Şu an bitmek üzere olsa da çok şükür noel tatili başladı. Geç yatıp geç kalkmak ve öylece boş boş evde oturmak ne güzel!


Yazık hiç su veren yok tabi çocuğa.


O kadar evde oturmak bizi baydı, Umud'la Utrecht'e gidiyoruz.


Öğle yemeğinde bir pizzayı bölüşüyoruz.


Koca popoluuuuu Biiiibeeer!


Bugün gidelim yarın gidelim diye diye sinemada kaçırdığımız Kış Uykusu'nu nihayet izledik. Hala favorim Bir Zamanlar Anadolu'da olsa da bu filmi de çok beğendim. Nuri Bilge Ceylan'la aynı dili konuşmaktan gurur duyuyorum.


Uzuuun kış gecelerine dayanabilme ekipmanı.


Sıcak şarap hazırlığı. 


Şu köpüğe burnumu daldırasım geliyor ara ara.


Azıcık kar yağdı da Umud mutluluktan delireyazdı. Ben çok kar düşkünü değilimdir. İçerde oldugum sürece seviyorum.


Umud bahçede oynarken Biber kışkançlıktan çatladı. Pencerelere tırmanmalar, bagırmalar. Umud içeri girince rahatladı.

Tatil güzel de çocuk oyalamak diye bir şey de var. Hemen sıkılıyor yoksa. O günkü plan sinemaya gidip Pinguins of Madagascar'ı izlemek.


Öpücük seansı. Garibim perişan oluyor öpülmekten ama öyle tatlı ki!


Denemek istediğimiz bir dünya restoranı vardı. Oraya gittik üçümüz. Güzel bi akşamdı. 


Umudcuğum da sevdi. Uslu da durdu aferin ona.


Yılbaşı akşamı için son dakika entari arayışı.


Of benim bu çılgın gece hayatımı ne yapacağız böyle bilmiyorum :p


Nihayet yılbaşı! Ailecek yemek yiyeceğiz ve hediyelerle birbirimizi şımartacagız.


Kaynanne doyma tesisleri!


Bu ilk tur: çiğ köfte, tavuk dolma, meksika salatası, patlıcan salatası, humus, haydari, islim kebabı. Sonrasında da başka salatalar, sarma-dolma ve tatlı turuyla devam ettim. Herkesin sevdiği içkilerimiz de vardı. Bey viski, kaynannem meyveli şarap, ben prosecco, kayınbabam ve damat to be rakı, görümceler bira içti. Yanında da bolca çerez, meyve ve kayınvalidemin içini ceviz ve bademle doldurduğu kuru meyveler. Ay yaşasın yemek yemek!  


Oğluşcuğum elmasıyla oldukça sağlıklı takılıyor :)


Tok ve mutlu. Göbeğimi içeri çektim itiraf ediyorum.


Bey.

2015 herkese şans, sağlık ve mutluluk getirsin inşallah. Belki takvim değişikliğinden bir şeyler ummak çok saçma ama yeni başlangıçlar ve yeni motivasyonlar için ben seviyorum yeni yılı. Geçen yıllarda epey uzun listeler yapardım ne istiyorum bu yıl diye ama bu sene yapmadım. Yine de kafamda bir şeyler var. Mesela ehliyet almak istiyorum. Dünyada ehliyeti olmayan tek yetişkin ben kaldım sanırım. Artık ertelemeyecegim. Havalar biraz ısınınca haftada bir yüzmeye gitmek istiyorum. Bugünden tezi yok evde yeniden egzersiz yapmaya dönmek istiyorum. Ağır bir iş yaptıgım için  sırtımı çok sık sakatlıyorum, biraz kas yapmam lazım. Eskiden düzgün spor yapardım ama hamsting sonrası yapamadım. Yeniden başlayacağım inşallah. Tabi ki en çok başta çocuğumun, ailemin sağlıklı ve mutlu olmasını diliyorum. 

Herkese çocuğuyla, ailesiyle mutlu ve sağlıklı yıllar.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Yazdiklarinizi okumayi cok seviyorum
    bu arada 30 yasini gectim ve hala benimde ehliyetim yok pfff:(

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel fotoğraflar mutlu yıllar diliyorum :)
    Bu arada ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Süper bir post:)Acaba Türkiye'den alınan ehliyet geçiyor mu orada?Geçmiyorsa, Hollanda'dan almak daha mı zor acaba?

    YanıtlaSil
  4. Herkese teşekkürler:)

    Adsız Türkiye'den alınan ehliyet yanılmıyorsam 6 ay geçerli oluyor sadece. Burada almak zor, uzun sürüyor ve biraz daha pahalı ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir post yine. İyi seneler Tuğba...

    YanıtlaSil
  6. iyi seneler cok guzelsiniz

    YanıtlaSil
  7. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı düzenliyoruz. Siz de başvurun kazanan olun, farklı kategorilerde çok sayıda site ödüller için yarışıyor. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz. İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707



    YanıtlaSil

Labels