Yves Rocher Hydra Vegetal Serisi

Pazar, Aralık 21, 2014

Merhabalar

Bir yıldır elimde bu ürünleri çoooook düzenli olmasa da -çünkü başka markalar da kullanıyorum- fena bulmayarak kullanıyorum. Detaylı yazmak istedim.



Hydra Vegetal tüm cilt tipleri için önerilen bir seri. Benim cildim karma, arada kurur arada yağlanır kafasına göre. O yüzden ben genelde markaların 'tüm cilt tiplerine uygun' olan ürünlerini alırım ve şimdiye kadar bu seçimimden de memnunum. Ürünlere detaylı bakarsak;

Hydra Vegetal Temizleme Sütü: ben makyajımı temizleme sütüyle temizlemeyi seviyorum. Yeni moda yağlar bana tuhaf geliyor yıllardır. Hatta tam olarak kullanma şeklim şu şekilde; havlu kumaşından yapılmış çok yumuşak banyo liflerini elime geçirip -birrrrr sürü böyle lifim var sadece yüzüm için kullandığım- üstüne bolca temizleme sütü sıkıyorum. Ardından bununla tüm makyajımı temizliyorum. Ilık suyla lifi ıslatıp kullanmadığım tarafına da bolca temizleme jeli sıkıp yüzümü de o şekilde yıkıyorum ve aşşşırı memnunum. Elle yıkamaktan çok daha arınmış oluyor cildim. Her lifi bir kez kullanıyorum ve kullandıktan sonra kirli sepetine atıyorum. Muhteşem! Hayat hikayemi geçip bu ürüne gelirsek; işini iyi yapıyor. Ağır göz makyajımı bile düzgün çıkarıyor. Fiyat performans açısından da güzel.

Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli: Yukarda bahsettiğim şekilde kullanıyorum ve bence güzel bir ürün. Çok iddialı değil, normal yüzünüzü temizliyor işte. Yalnız bu jele biraz zaman vermek lazım. 15 saniye yüzümü ovalar durularım derseniz çok işe yaramıyor ama şöyle ağırdan alıp uzun uzun -canım lifim- yüzünüzü yıkarsanız sonuç epey temiz oluyor. 

Hydra Vegetal Tonik: Açıkcası tonik hiçbir zaman üzerinde çok konuşacağım çok beklentim olan bir cilt bakım ürünü olmadı. Neyse bunları almışken toniği de alayım deyip alıyorum çoğu zaman ve almışken kullanayım deyip kullanıyorum. Bu tonik de yüzü yakmayan, germeyen, kullandığına pişman etmeyen normal, düzgün bir tonik.

Hydra Vegetal Jel Nemlendirici: Çoook hoşuma gidiyor bu krem. Çok hafif, hemen emiliyor, sürdükten sonra alnınız parlamıyor, soyulup elinize kir gibi gelmiyor. Ben bunu çoğunlukla gece kullanıyorum ama kapalı havalarda gündüz de kullandığım oluyor.

Hydra Vegetal Spf 25 Nemlendirici: Diğer krem için düşündüklerimi bu krem için düşünemiyorum. Benim hoşlanmadığım yogun mu yogun bir yapısı var. Sürdükten bir süre sonra elimle yüzüme dokunursam böyle kir gibi, silgi şeysi gibi dökülüyor bazen. Çoğu spf'li krem böyle zaten. Böyk! Bana uymadı özetle ama yine de kullandım. 

Bu serinin bir de göz kremi ve serumı ve ama onlar bende yok. 20'lerinin başında olup -ben değilim ama olsun, fırk- çok detaya girmeden temel bir cilt bakımı yapmak isteyenlere, çok pahalı ürün almak istemeyenlere tavsiye ederim. 

Sevgiler.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Evet keşke cruelty free bir ürün olsaydı.Bende deneyebilirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu açıdan bakınca benim de bi daha alasım gelmedi. Bu konuda daha dikkatli olacağım.

      Sil
  2. Ya ben şimdi senin geçmiş postlarına bakıyorum. Paso ürünlerin değişiyor. Cilt tipimiz aynı seninle, geçen gün bioderma tonic ve tem jeli aldım, sonr abaktm senin geçmişte dermolojica vardı, hadi diorum bi sonrakini ondan alim ama şimdi de yves rocheri gördüm :D:D:D
    listenin en zirvesinde ne var biliyomusun, loreal kıvıran köpük pembişli paylaştın ya yeni. Hemen denemek istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kurtlu gibi sürekli başka marka deneyesim geliyor. Dermalogica çok uzun zaman kullandım, pahalı bulmasam hala kullanıyor olurdum:)

      Sil

Labels