Şifoniyer Üstü

Pazar, Aralık 07, 2014

Merhaba



Bir süredir bu şifoniyerin üstünü bu şekilde kullanıyorum ama çok da beğeniyor değilim. Yenilemek istiyorum ama nasıl bir yenilik istediğimden de emin değilim.



Bu kısımdan memnunum. Yüzükler ve küpelerimi saklamak için bu kutuyu kullanıyorum. Epey bir ıvır zıvırı ortadan kaldırıyor. İkea saksıları ben de dünyanın geri kalanı gibi makyaj fırçalarımı saklamak için kullanıyorum ama bu görüntüden artık nefret ettim. Herrrrrrkeste ama herkeste aynısı oldu bir süredir. Makyaj fırçaları için içime sinen bir çözüm bulursam bu saksıları kilere koyup içlerine tahta kaşık vs koyayım diyorum. Bakalım.


Sevmediğim bir başka nokta daha takılar! Bu takıları düzgün saklamanın bu şekilde ortalıkta görünecek şekilde asmadan başka bir yöntemi yok mu?! Varsa neden bana söylemiyorsunuz? Bu şekilde evet birbirlerine hiç karışmıyorlar ama o dağınık görüntü huzurumu bozuyor. Tüm kolyeleri çöpe atmama çok az kaldı. Mumlardan memnunum, mumsuz olmaz.


Love yazısı da gözüme batmayan bir arkadas ama arkadaki English Home mumlukları artık sevmiyorum ve son derece kullanışsız olduklarını düşünüyorum. Muhtemelen alt kattaki lavabo yanına gidecekler. 

Bu mumları da seviyorum. Büyük rituals olan bitince makyaj fırçalarını saklamak için kullanılabilir sanki. 

Burayı yenileyince yeni bir post yapacagım, her türlü fikre ve ilhama açığım:)

İyi haftalar.

You Might Also Like

10 yorum

  1. Muji'nin akrilik kutulari harika. Fircalar icin olan versiyonlari da var hepsi birbirinden kullanisli ve guzel. Sadece bira pahali.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep benim burada muji ürünlerini bulabilmem mümkün değil, Türkiye'ye gelince artık:)

      Sil
  2. Bende dolabımın içine bu takı düzenleyici yapmıştım geçici olarak ama hala duruyor çünkü çok kullanışlı oldu, ama siz biraz daha süslerseniz belki daha güzel olur, sevgiler.
    http://birdikbinbak.blogspot.com.tr/2014/04/tak-duzenleyici-yapm.html#more

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birdik baktım! Çok kullanışlı hoşuma gitti, yapabilirim ben de! Teşekkürler :)

      Sil
  3. Hafele marka ya da iyi bir marka kravatlığı dolabın içine monte ettirirsen (raylı kravatlık olduğundan kullanımda sinir etmemesi için iyi marka dedim)daha rahat olur. Dolap kapağına asılan şeyler çok sallanıp ses çıkarıyor.Çek al it,çok rahat ettim ben,üstelik dolap içinde olduğundan göz yormuyor toz olmuyor.

    YanıtlaSil
  4. Selam, ben cekmecemi olcup bictim ve blokkerdan su kutularin cesitli boylarindan aldim: http://www.blokker.nl/nl/blknl/wonen-en-vrije-tijd/opbergen/curver-ladebakje-30x15-cm
    Birinde ojeler, birinde rimeller, birinde rujlar... seklinde duzenledim. Fircalari da bir tanesinde yatay olarak sakliyorum. Cekmece ici cozumu olarak tavsiye ederim. Sevgiler,
    Asli

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    bende takı askısından mustaribim, kutuya koysan karışıyorlar, böyle dışarıda gözükünce de insanın gözünü yoruyorlar ben giyinme dolabımın içinde banyo kapılarının arkasına asılan askılardan yapıştırarak çözüm bulmaya çalışacağım. Bakalım..

    YanıtlaSil
  6. Bir arkadaşım aşağıdaki gibi aynalı dolap aldı,çok memnun. Şallar da dahil herşeyi toparlıyor. Duvara monte edilenleri de varmış. Biraz pahalı tabi, pratik çözüm olduğunu söyleyemem. :D


    http://urun.gittigidiyor.com/ev-bahce/aynali-mucevher-taki-dolabi-100-mdf-lake-138563346#product-information

    YanıtlaSil
  7. merhaba uzun zamandır ara ara zevkle takip ediyorum.kolyeler için ayna arkasına slim bir kolye dolabı üzerinede aynayı mote edebilirsin iki kanatlı yada tek kanat.

    YanıtlaSil
  8. Ee hadi aralıktan beri değişmedi mi ??

    YanıtlaSil

Labels