Plog: 18.12.2014

Perşembe, Aralık 18, 2014

Merhaba


Bugün gereksiz bir neşeyle uyandım, dünyanın en saçma şeyi! Gece 23.00'e kadar çalışırken de bu neşem yerinde olur mu bilmem.


07.45 Umud'la kahvaltımızı yapıyoruz. Ben kahvemi içerken o rooibos çayı içiyor. 


Bebe okula gidince mutfağı ve yatak odalarını hızlıca toparlayıp insana benzemeye çalışıyorum. Mac fondöten, nars orgasm allık, lancome gloss ve essence rimel.


Okula gideceğim. Danışmanıma teslim etmem gereken bir şey var, başka bir hocayla daha randevum var, sonrasında da arkadaşlarla xmas lunch! Hevesliyim, erken çıkıp yavaş yavaş durağa yürüyorum. Hava yine yağmurlu ve gri. Eşimle ilk tanıştığımızda ben Türkiye'de yaşıyordum o burada. Havadan şikayet ettiğinde ona 'aa ben çok severim kapalı havayı' derdim. O günlere dönüp kendime iki tokat atasım var. Ne soğuk ve yağmur sevenleri bezdirdi Hollanda.


Okulda işlerimi hallediyorum. Stoma bakımı alıştırması yapıyoruz bir de. Benim yapmayı çok sevdiğim bir iş bu. Ara ara bazı uygulamaları tekrar edip hala yapabildiğimizi ispat ediyoruz. Çok çok fazla görülmemesine rağmen benim çalıştığım serviste bir hastada var. Haftada bir ben yeniliyorum, dolayısıyla unutmamıştım zaten:)


Sonra da öğle yemeği vakti toplanıp yiyip içiyoruz. Epey laflayıp güldükten sonra birbirimizle vedalaşıp ayrılıyoruz. Ben hemen eve dönüyorum. Eve gelip hemen yemek yapmaya başlıyorum çünkü 45 dakika içinde çıkıp işe gideceğim. Kuru fasulye-pilav yapıp üstümü değişip yeniden yola düşüyorum.




Hastalar ve yakınlarıyla noel yemeği yiyeceğiz bu akşam, tüm servis süsler içinde!


Şeftalili rulo et, midyeli mantarlı fasulye ve kızarmış püre alıyorum. Böyle durumlarda Hollandalılığın dibine vurur, en garip ne gördüysem onu doldururum tabağıma.


Saat 23.20'de eve gelip bizim kurumun noel hediye paketini açıyorum. Burda adetten noelde tüm kurumlar tüm çalışanlarına hediye paketi verir. Bizimkiler 'gurme' teması yapmış bu yıl. Çalışanların ve hastaların tariflerinden oluşan bir yemek kitabı, kesme tahtası, atıştırmalıklar, baget ekmek ve üç kase. Çok hoş!


Sonra Umud'un yarın okulundaki noel kahvaltısı için kek yapıyorum. Tamam bayram seyran iyi güzel de yoruldum ama!! Son kalan enerjimle de Biber beyin kumunu temizliyorum. Beyefendi kumu yeterince temiz değilse girmeyi reddedip bas bas bağırıyor evin içinde. 

Ardından saat 01.00 itibariyle duş ve kapanış. Birkaç günlük miskinliğin ardından yorucu da olsa bugünü sevdim. 

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ozel değilse eşinizle tanışmanız oraya taşınmanız falan nasıl oldu o donem :) Çok tatlı da :)) Eşiniz orada doğmuş Turklerden miydi? Sonradan gidenler nasıl tutunuyor bilmiyorum da.. Bizim de böyle hikayemiz var başka ulke için o yüzden.. Ps. Plog çok keyifli oluyor..

    YanıtlaSil
  2. Walla bloguna beni bagimli yaptin yazilarin cok eglenceli ve de guzel bi devamini sabirsizlikla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Sebepsiz nese iyidir!!! Daim olsun!!

    YanıtlaSil
  4. ohh maşallah :) neden bu kadar ince olduğun belli hiç oturmuyorsunki :)

    YanıtlaSil

Labels