Plog: 17.12.2014

Çarşamba, Aralık 17, 2014

Selaaaam


Bugün yine dün yazdığım gibi enerjisizlikten hık diye gitmek üzereyim. Neyse ki yine evdeyim(z). Sabah gözümü çok yağmurlu ve gri ötesi bir güne açtım. Umud'u okula gönderdikten sonra yarın gece çalışacağım ve enerji toplamak istediğim için öğlen 11.30'a kadar uyudum. Rezalet!


Saat 12 ve hala pijamalarımlayım. Hep birlikte bir şeyler yemeden bir aile selfiesi patlatıyoruz. Sonra bizim oğlanlar Umud'un futbol antremanına gitmek için ayaklanıyor. Ben de sıkıntıdan patlamak üzere oldugum için onlarla çıkıp biraz çarşı pazar gezeyim diyorum.


H&M'de bu pantolonu beğeniyorum ama 34'ü yok, 36'sı da fena durmadı ama yine de 34'üne bakmaya karar veriyorum başka şubelerde. Sadece hardal sarısı devasa kazağı alıyorum.


Ardından Yankee Candle'a uğrayıp birkaç tane tart alıyorum. Tart değil mi onların adı? Hani eriyip koku veriyor? Satıcı hanımla da laflıyorum uzun uzun. Yaşlandıkça çarşıda pazarda gezerken herkesle çene çalmak gibi bir huyum gelişti. Tugba the esnaf gülü.


Ardından Hema'ya gidiyorum. Hema Hollanda'da en küçük bir köyde bile bulunan, en eski ve köklü dükkanlardan biri. Her şeyi bulabilirsiniz Hema'da, kalitesi de gayet iyidir. Hediye paketi kağıdı ve kalem alıyorum. Malum bu ara epey hediye paketi yapmam gerekecek. Çıkarken de kahve alıp sokaklarda çalan saçma sapan xmas şarkılarını dinleye dinleye kütüphaneye bizimkilerle buluşmaya gidiyorum.


Umud düzenli aralıklarla kitap ödünç alıyor kütüphaneden. Güzel bir çocuk bölümü var. 


Böyle rüküş bir koltuk olabilir mi? Kim döşemiş bu kütüphaneyi, Seda Sayan mı?


Kütüphaneden çıkınca oliebol satan birini görüyoruz. Oliebol sadece kışın bu dönemi çıkan ve bizim lokmaya benzeyen bir tatlı. Bolca alıyoruz. Kışı kendimizi hamura vermeden geçirmek çok zor.


Eve gelince bugün aldıklarımı bir çıkarıyorum. Iyi ki çıkmışım, evde sıkıntıdan kendimi kesecektim yoksa!


Bir de bizim serviste çalışan gönüllüler tüm çalışanlara minik noel hediyesi almışlar. Benimki bu! Ne kadar hoş, gerçekten beğendim ve inceliklerine çok duygulandım.


Hemen kullanıma açıyorum. Yeni Yankee Candle'larımı da bunun içinde kullanırım, ne güzel!

Ardından Umud'la biraz playstation oynuyoruz. Bu işi çok ciddiye almışız sanırım, o suratlar ne öyle:)


Umud'a kitap okuyup uyutunca bu peynirli milföyleri yapıyorum. Okuldan arkadaşlarımla yarın öğle yemeği için toplanacağız. Her yıl noel ve paskalya dönemi için yapıyoruz bunu. Herkes basit bir şey yapıp getiriyor her beraber yiyoruz.


Ardından acıkıp bu atıştırmalıkları hazırlıyorum. Pirinç krakeri, fıstık ezmesi, muz ve tarçın.


Sonraaaa Biber yanıma kıvrılıyor, ben de hart of dixie'nin yeni bölümünü izlemek üzere koltuğa yayılıyorum.

Yarın da plog yapacagım, ardından normal postlar var.

Öperim.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Çok güldüm kütüphanenin dekorasyonu hakkındaki yorumunuza :))

    YanıtlaSil
  2. Ben de hollandadayken hema'ya girmiştim ve kendimi kaybetmiştim, nası yakınıyorum daha çok şey almadım diye resmen cennet orası. Keşke türkiyeye de açılsa :)

    YanıtlaSil

Labels