Plog: 16.12.2014

Salı, Aralık 16, 2014

Selamlar


Gözümü bir açtım aralığın ortası gelmiş. Yıl biterken benim enerjim de son damlalarını tüketiyor. Sabahları yataktan çıkıp karanlık havada işe gitmek artık epey zorlaştı:) gerçi çok şükür Hollanda kışları eskisi gibi çok soğuk geçmiyor. Yine de haftaya başlayıp iki hafta sürecek noel tatilini sabırsızlıkla bekliyorum. Dün de böyle acı içinde işe gitmiştim, normalde bugün de gidecektim ama haftalık program değişti ve bugün boşum!


Saat 8.30, Umud kahvaltısını yaptı okula gitti. Ben de yatağa geri dönmemek için elimden geleni yapıp kendime kahvaltı hazırlıyorum. Bir taraftan da günlük blog okuma turumu yapıyorum.


Saat 9 gibi nihayet biraz aydınlık olsa da bana yetmiyor. Mumlarımı yakıp battaniyemin altına kıvrılıp iki bölüm Homeland izliyorum.


Mis kokulu Bibirik de yanıma kıvrılıyor.

12'de Umud öğle yemeği için okuldan çıkacak, biraz erken çıkıp yol üstündeki kruidvat'a uğruyorum. Hayatta en sevdiğim şeylerden biri drugstore gezmek!!


Saç boyası, Rimmel'ın match perfection fondötenini ve yeni çıkan keep calm lipbalmını alıyorum.


Umud'u alıp eve dönüyorum. O öğle yemeğini yerken ben yerleri süpürüp siliyorum. Dünyanın en çok kirlenen yerleri bizim evde sanırım. 


Saatimiz gelince Umud'la okula dönüyoruz. Bugün noel kutlaması var okulda, aileler de katılıyor. Büyük sınıflardaki çocuklar birşeyler satıyor. Mmmmm.


Sonra Umud sınıfında mumluk boyuyor. Noel ağacı için süsler yapıyor. Ben de kâh öğretmenlerle kâh velilerle laklak yapıyorum.


Eve dönerken birlikte yaptıgımız xmas masa süsünü getiriyoruz. Biber test edip onaylıyor.


Öğleden sonra Umud biraz oyun oynarken ben koltukta uyukluyorum. Hiç enerjim yok demiştim. Ay tatil gelsin artık!


Saat 5'te Umud'un yüzme kursu var. Ben üşeniyorum Umud'u babası götürüyor. Onların gelmesine yakın ben yemek yapmaya başlıyorum.


Mantı. Yiyip yiyip akşam 10'da uyumayı planlıyorum.


Yemekten sonra amaçsız şekilde hepimiz bir yere uzanıyoruz. Umud'un uyku saati gelince onu yatırıyorum. Biberi de yanında istiyor Umud ama Biberinto beyin uyumaya pek niyeti yok!


Sonrasında saçımı boyuyorum, çok nefret ettiğim bir işlem, kahrolsun bağzı beyazlar! 


Sonrası mis gibi duş ve 22.30 itibariyle Homeland'in 4x11'ini izlemek üzere yatağa giriş. 

Herkese musmutlu günnneeer.

You Might Also Like

1 yorum

Labels