Kısa Günün Karı

Salı, Aralık 30, 2014



Geçen haftasonu aldım bunları, paylaşmak istedim. Bakalım bakalım.



Pip Studio tek kişilik kahvaltılık seti. Chienese Garden ve Lovely Branches serilerinden oluşmuş bir set bu. Gerçek fiyatı 43€ idi ama bir mağazada indirimle 19 euroya satılıyordu. 5 parçalık bir pip studio set için ucuz ötesi bir fiyat. Kase tek başına zaten 14 € civarına satılıyor. E güzel bir alışveriş oldu bence.


Marc Jacobs - Honey parfüm. Bir süredir gözüm vardı bu parfümde. Henüz tanımlayabilecek kadar kullanmadım ama hafif ve sıcak, eşit derecede meyvemsi ve çiçeğimsi bir koku gibi geldi bana. Koku tanımlamak çok zor:)



H&M ekose gömlek. Ekoseyi eskiden çok sevmezdim ama birkaç senedir o kadar çok ekose var ki heryerde, kayıtsız kalmak zor. Simdi her gordugum ekoseyi  alasim geliyor. İş yerimiz aşırı sıcak olduğu için ve benim ince üstlere olan ihtiyacım bitmediği için aldım. Üstümde böyle durdu.


H&M kuş desenli bluz. Yukarda saydığım sebeplere ek olarak bir de hayvan baskılı olunca aldım. Hayvan baskısına zaafım var.



H&M eldiven. Minik fiyonguyla çok şirin buldum. Çok rahat ve iyi ısıtıyor. Özellikle şu soğuklarda ben bisiklet sürerken ideal oluyor, bir de evde unutmasam!


H&M elbise. Elbise çok sevmeme rağmen çalışırken hiç pratik olmuyor benim için. Ancak haftasonu giyiyorum. Bu da kolay kombinlenebilecek renkleri, hafif retro havasıyla hoşuma gitti.




H&M puantiyeli nevresim. Birkaç ay önce Umud'a H&M'den nevresim alıp çok sevince kendimize de almak istedim. Kumaşı ve dokusu gayet güzel. Sadece yastık kılıfı boyutları biraz büyük ve hemmmmeeen kırıştı ama olsun. Bir yüzü mavi bir yüzü beyaz. Yüzde yüz pamuklu olması da ekstra güzel! Biberonti de test etti onayladı. 


Bir de dün tesadüfen farkettim ki aynı renk ve desenden pijamam da varmış benim! Yatakta bütünleştim giyince:)

İşte bunları aldım özetle, umarım siz de beğenmişsinizdir.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Hepsi çok zevkli seçimler Güle güle kullanın.Ben en çok elbiseyi beğendim.

    YanıtlaSil

Labels