Kasım Ayı ve Instagram

Pazartesi, Aralık 01, 2014

Merhabalar 

Kasım benim için güzel bir aydı, gayet sakin ve huzurlu geçti. Ya da şu an berrrrrrbat bir pazartesi geçirdiğim, köööpppppek gibi yorulduğum, herrrrkesle gerginlik yaşadığım (hastalar, hocalar, hasta yakınları vs vs vs) bir gün olduğu için gözüme güzel görünüyor olabilir:) neyse sakinim grrrrr sakinimmmm!


Umudcukla Biberiko kucağımda yatarken benden keyiflisi elbette yok!


Yatakta uzun uzun kahve içebildiğim günleri ayrı bir seviyorum, haftasonuna daha çok di mi:(


Rooaaarrr o çooook korkunç bir kedi!


Çok da minnoş!


Deniz'le Ozan geldi bir cumartesi, yedik içtik, güldük eğlendik ne güzel oldu!


Ozanitooo! Arkadaşlar iyidir.


Uyumadan hemmmen önce dinlenceleri. Şimdi de böyle mumlarımı yakıp yatağıma gitmek istiyorum.


Litrelerce çay içip yine de fırk fırk burun silme mevsimi geldi, gitmiyor!


O günü hatırlıyorum. Akşam yemek yedik eve dönüyoruz, kocam yol kenarında bir kedi gördü. Otoban kenarında olunca evden dolaşmaya çıkıp yolunu kaybetmiş olabileceğini düşündük. Çipi varsa hayvan ambulansıyla sahibini buluruz diye düşündüm ama benden korkup kaçtı:( o akşam sürekli o kediyi düşünüp üzüldüm.


Kuzzzzzumm!


Maya.


Have a wonderful life!


Herhalde yüzyıllardır börek yapmamıştım, bir pazar sabahı yaptım da görmemiş gibi yedik.


Böyle sabahlar bitmesin.


Ben yemek yaparken Biber kucağıma tırmanmak gibi bir huy geliştirdi, yere indirince de mızıldıyor, tam bir bebek!


Koca kafalar.


Balık zararlısı Biberinto.


Cumartesi de Amsterdam'a gittik, bir arkadaşımızın doğum günü vardı. Noel süslemeleri asılmaya başlamış, çok güzeldi.


Leopar ceketimden hem oğlum hem kocam nefffret ettiler.


Güzel Amsterdam <3











You Might Also Like

1 yorum

Labels