Haftanın Menüsü - 2

Pazartesi, Aralık 08, 2014

Yeni bir haftalık menü daha. Bizim evde geçen hafta bunlar pişti.


Pazartesi: Lazanya. Çoook seviyorum ama nedense az yapıyorum. Bizim oğlanlar bazen çok seviyor bazen burun kıvırıyor. Yanında da salata.


Salı: Karışık kızartma. Gerçi buna kızartma demek ne kadar doğru bilmem. Patates, biber ve havuçları actifry'da azıcık yağla kızarttım. Karnıbaharları da zeytinyağı ve baharata bulayıp 1 saat kadar fırınladım. Üstüne de sarımsaklı domates sosu.


Çarşamba: Rulo et, pilav ve salata. Bugün basite kaçıyorum. Kasaptan aldığım rulo eti kızartıp yanına pilav yapıyorum, oldu bitti.


Perşembe: Pirinçli ıspanak yemeği. Kışa çook yakışıyor. Ispanağın en sevdiğim hali bu. Hafif acılı, üstüne yoğurt ya da nar ekşisi. Mmm.


Cuma: Tas kebabımsı bir patatesli et yemeği ile bulgur pilavı. Kış gelince böyle yemekler iç ısıtıyor. Normalde çok sulu yemekle aram yoktur.

Cumartesi: Evde değildik, dışarıda yedik.

Pazar: Kısır! Pazar günleri genelde evde film izliyoruz. Bu pazar da benim yaptıgım mandalinalı kek ve iki kase popcorn eşliğinde film izledik. O kadar atıştırmaya da akşamı hafif geçirdik. 

Sevgiler

You Might Also Like

2 yorum

  1. Mandalinali kekin tarifini merak ettim :)
    Ellerine sağlık hepsi pratik ve doyurucu gözüküyor!

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika görünüyor eminim tadıda öyledir, eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Labels