Bitirdiklerim - 23

Pazartesi, Aralık 29, 2014


Merhaba

2014'ün son bitenler yazısı işte burada.

Nivea Volume Saç Köpüğü: Sürekli alıyorum Nivea köpüklerden. Bazen dalgalı saçlar için olanını, bazen de hacim verenini. Çok çok hayran değilim ama seviyorum.

Essence Cuticle Remover: Işini iyi yapıyor ama favorim hala Mavala. Yine de bundan da alıp kullanmayı seviyorum.

Nivea spf30 Krem: Ben yazları uzun zamandır sadece çocuklar için olan güneş koruyuculardan alıyorum ve ailecek kullanıyoruz. Hepimize ayrı aldığım zaman hiçbirini bitiremiyoruz. Bu da hala yarısına kadar dolu ama yaza kadar bozulacağı içi atıyorum.

Yves Rocher Exfoliating Foam Cleanser: Bir yıl önce almıştım ve her duşta yüzüm için kullanıp yeni bitirebildim. Orman gibi kokusu, scrub ve köpük bir arada olmasıyla duşta kullanmak için çok idealdi. Yves Rocher'in sitesinde göremedim, üretimden kalktıysa üzülürüm çünkü yeniden almak istiyorum.

Nivea Stress Protect Deodorant: Nivea'nın tüm deodorantlarını denedim sanırım ve bu seri en sevdiğim olabilir. Roll-on'u da var bende ve o da çok başarılı. Yeniden alacağım ürünlerden.

Fa Narlı Duş Jeli: Dünyadaki tüm duş jellerini kullanacağım hırsıyla aldım sanırım, bilemiyorum. Kötü değildi ama yeniden alacak kadar etkilenmedim. Fa'nın e vitamini+guava kokulu olanını çok sevmiştim.

Dove el kremi: Bildiğimiz klasik, güvenilir dove. Iyiydi.

Yves Rocher Lavendel Foot Scrub: Çoook küçüktü bence, sanki travel size gibi. Sevip sevmediğimi anlamadan bitti ama yeniden alacağımı sanmıyorum. Bir farklılığını göremedim.

Biodermal Face Wash: Hollanda markası bu. Merak edip aldım ve beklemediğim kadar beğendim. Yine alabilirim.

Yves Rocher Eye-Makeup Remover: Kitlelerce çok seviliyor ama ben nedense çok bayılmadım. Hafiften gözlerimi yakıyor ve düzgünce silmeme rağmen rimel kalıntısı bırakıyordu. Zaten ben tüm yüze kullanılan sütler ya da sulardan yanayım.

Yves Rocher Hydra Vegetal Jel Nemlendirici: Bir önceki yazıda bahsetmiştim, oldukça sevdiğim bir nemlendirici. Elimde bir kutu daha var, kullanmaya devam ediyorum.

Essence maximum volume(yeşil) ve maximum definition(turuncu) rimeller: 2014 benim için Essence rimelleri keşfetme yılı oldu. Bence hepsi birbirinden iyi. Turuncu olan daha tek tek ayrılmış kirpikler için, yeşil olan da biraz daha yogun ve dramatik bir görüntü için ideal. 

Sigma fırça: Tam kodunu hatırlamıyorum ama Mac'in 188'i modelinde bir fırçaydı ama kalite olarak yanından geçemedi. Kılları her seferinde dökülüp yüzüme yapışıp beni sinir etti ve atıyorum. Yaklaşık 7-8 yıl önce aldığım Mac fırçalar yepyeniyken bu hemen mahvoldu. Peh.

İşte bu kadar! 

Herkese iyi haftalar, öpücükler.


You Might Also Like

4 yorum

  1. 2015'te daha nice ürünler bitirmen ve memnun kalman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Ciddi bi gozenek problemim var kullanip memnun kaldigin veya duydugun bildigin ii bi cilt sıkılastırıcısı tavsiyen var mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clinique pore minimizer işe yarıyor ama sadece sürdüğün zaman düzgün gösteriyor. kalıcı bir çözüm değil yani ama başka aklıma gelirse yine yazarım.

      Sil
    2. Kalici cozumde lazim ama disari cikarken ani gunu kurtarmak icin muhakkak deneyecem tesekkur ederim

      Sil

Labels