Aralık Favorileri

Cumartesi, Ocak 03, 2015

Merhaba


Aralık ayında en çok bunları sevdim ben! 

Dekorasyon:


Hema bardak! Evet bildiğin cam, sade, normal, ucuz bir bardak. Şimdi üzerinize afiyet bizim evde tabak çanak epey bol. Yine üzerinize afiyet birazcık da bu konuda para harcamayı severim. Amaaaa bu tanesi 80 cente satılan Hema bardağı aldığımdan beri hep kahvemi bununla içtim. Nesini sevdiğimi bilmiyorum. Basitliğini, el yakmayan kalın camını belki. Pekçok boyu satılıyor, diğer boylarından da alacağım. Hepsini istiyorum hepsini!! Çıkıcam üstüne vurucam kırbacı! Hem böyle içindeki de görününce ve ben fotograftaki gibi üç katlı düzgün bir latte yapabilmişsem evdeki oğlanları 'bakın bakın aiiyyy kahvem nasıl güzel oldu bakıığn' diye darlamayı da ayrı seviyorum.

Yemek:


Wasa kraker üstü sarımsaklı krem peynir. Hollandaca yazıyor olsam bu noktada büyük harflerle LEKKER diye yapıştırırdım. Hani böyle canınız bir şey ister, ne istediğini bilemezsiniz, gidip gidip dolabı açarsınız filan. İşte bu ara öyle anlarımda hep bunlardan yedim ben. Zaten tuzlu>tatlı benim için.

İçki:


Kakuleli cin tonik. Ozan tarif etmişti bunu bana. Ona da bi arkadaşı yapmış. Sonra Deniz'in evinde içip sevmiştim. Şimdi kendim de evde bu şekilde hazırlıyorum. Lime suyu, cin, tonik, iki ince dilim salatalık ve kakule. Emeyzin! Ayrıca bardağım <3 bazen fotograftaki gibi mandalina suyuyla da yapıyorum, öyle de leziz.

Kozmetik:


Catrice Photo Finish fondöten: Böyle muhteşem bir fondöten olamaz. Sürünce sanki kendi cildiniz zaten muhteşemmiş, hiçbir şey sürmemişsiniz, uykunuzu almışsınız gibi bir görünüm veriyor. Çok çok çok beğendim ve yeni almama rağmen hergün kullanmak suretiyle de epey azalttım.

Üst Baş:


H&M leopar coat:

Oğlanlar nefret etse de incecik bir bluzla bile sıcacık tutan leopar ceketimi çok seviyorum. Hafif kalça altında biten boyuyla bel, kalça ne var ne yok ısıtıyor. Valla konkenci teyzelere benzediysem de hiç umrum değil. Üşüyorum!

Kitap: Rezil bir şekilde bu ara bir şey okumuyorum. Okuduğum mesleki kitaplar sayılır mı? 

Müzik

Johnny Cash - Hurt

Zaten çok sevdiğim bu şarkıya her kış ayrı bir düşkünlüğüm oluyor. Özellikle laptop arkasında sıkıntıdan patlayarak yazman gerekenler oldugunda kulaklığımla yüksek sesle dinlemeyi seviyorum. Içimizdeki ergenler <3

Film


İnterstellar. Christopher Nolan heyecanla takip ettiğimiz bir yönetmen zaten. Koştuk gittik ve yine çok beğendik. 

Dizi



Homeland 4. sezon. Malum kişi diziden çıktıktan sonra nasıl olur, hala sever miyim diyordum ama eskisinden bile muhteşem bir sezonla döndü Homeland. Tüm sezonu tırnaklarımı kemirerek izledim. Muhteşem bir dizi hala!

İşte böyle. Ocak sonunda da benzer bir liste gelecek.

Sevgiler.

You Might Also Like

10 yorum

  1. Wasa kraker uzerine Old Amsterdam Krem Peynir ve salatalik dilimlerini denemelisin! En sevdigim atistirmaliklardan.

    YanıtlaSil
  2. Ya o bardaklardan annemin evinde de vardı, içiçe geçince de yer kaplamıyor ya ben de bayılıyodum. Yalnız latte olağanüstü görünüyor. Bişi sorucam tchibo ve senin kahve makinesi arasında çok fark var mı? Tat ya da performans olarak?
    Bi de son bişey; leopar kabana bayıldımm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze yorumun için teşekkürler :) tchibo hiç kullanmadım kıyaslayamıyorum.

      Sil
  3. Kahve makinenizden memnun musunuz acaba ? Beğenmediğiniz bir özelliği var mı ? Makine arayışı içerisindeyim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rebelsea memnunum, şimdiye kadar sorunsuz kullandım. Hem pedle hem çekilmiş kahveyle kullanabiliyorum. Sütü de iyi köpürtüyor, temizliği de zor değil. Iyi bence.

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim. İstanbul'da alınabilecek en orta halli kahve makinesi oluyor kendisi =) Keyifli kahveler içmeniz dileğiyle iyi yıllar =)

    YanıtlaSil
  5. Çok keyifli yazıların Tuba daha sık yaz, bir sürü blog okuyorum en gerçek olanlardan birisin.
    Oğlunun okulu ile ilgili ,Türkiye deni farklı işleyişlerden de haberdar edersen sevinirim.Yurtdışında eğitimle ilgili de fikrimiz olur.
    Konkenci teyze:) olmuşumusun , olmuşun valla. O emeyzin ilk 2 sn tarafımca salatalığı ezmeyin anlaşıldı , daha iyi oldu.Mutlu kal.
    Emel

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir yazı böyle çok severek okudum eline sağlık..

    YanıtlaSil
  7. ne guzel ne cok yaziyorsun cok hosuma gidiyor tugba. esinle nasil tanistiginizida anlat. cok guzel bir ailesiniz. hambrgdan sevgiler

    YanıtlaSil

Labels