2015 Wishlist

Çarşamba, Aralık 31, 2014

Sizde durum ne bilmiyorum ama benim wishlistler hiç bitmez! Sadece istek listesi değil herrrr şey için liste yaparım ben. Alışveriş listesi, to do list, okul için ayrı iş için ayrı ev için ayrı unutmamam gerekenler listesi, blog için yapmak istediğim postlar listesi, okumak istediğim kitaplar listesi, izlemek istediğim diziler-filmler listesi.... Bazıları bizim gibilere control freak diyor, ben düzenli olmak diyorum:) Neyse 2015 için de bir süredir gözüm olan şeylerin listesini yaptım. 


Morteens koltuk: Çalışma odasına istiyorum bunu. Çalışma odamızda eskiden bir koltuk koyacak yer yoktu ama kütüphaneyi yeniden düzenleyince yer açıldı. Artık bu koltuğu alıp (açılıp yatak bile oluyor!!) sessizce okumak, beyin oturup enstrüman çalmasi, arkadaslarımız  gelince üstünde uyuması gibi sebeplerle istiyorum. Aşırı gerekli bu, almak lazım.

Eames beyaz sandalye: Yemek masasının etrafına. Hani çooook çok şart değil ama olursa güzel olur.

Design Letters Fincan: Üç tane. Evdeki herkesin baş harfinden. 

H&M bronz sepet: Bir küçük bir büyük boy. Illa ki içine bir şey koyulur. Ivır zıvır toplamak için.

H&M fincan: Iki tane. Fincan çok mühim. 

Eskitme tahtadan bir tabure. Yukarıdaki koltukta çay kahve içerken fincanımı bir yere koymak zorundayım di mi?! Küçücük odaya da orta sehpa alamayacagıma göre böyle bir şey hoş olur.

Hema yastıklar: Illa bu desenlerden olmak zorunda değil ama genel olarak geometrik desenli birkaç yastık yukarıdaki koltuğun üstüne çok şart! Hikaye koltuk etrafında dönüyor yalnız. O koltuk buraya gelecek!

Hay mumluk: Çooook beğeniyorum bu mumluğu. Basit ama çok hoş. Danimarkalı bir tasarımcıdan çıkma.

String Pocket Shelf ya da muadili: Aslında hiç lazım değil ama hoşuma gidiyor. String marka olanlar epey pahalı bence. Küçücük raf 150€ civarı. Biraz daha uygun ve aynı etkiyi verecek bu görünümde raf bulursam affetmeyeceğim.

Le sac en papier kese kağıdı: Bu caaanım şeye kese kağıdı demek biraz ayıp ama sonuçta kese kağıdı. Boyutları ve çok kalın olmasıyla pek çok amaçla kullanılabilir. 

Housedoctor bronz dörtlü mumluk: Tabi ki lazım değil ama bence çok hoş.

Son olarak Hema battaniye, desen opsiyonel: Hem sıcak tutacak, hem çok ağır olmayan, hem mantıklı bir fiyata battaniye bulmak o kadar zor ki! Aslında Volt marka üzerinde + şekilleri olan siyah beyaz battaniye de çok güzel ama sorry 80€ verirken içime oturur. Hema'dan 20€ civarına alıp mutlu olurum ben! 

İşte bu kadar! Bakalım belki aralarından aldıklarım olursa bir update yaparım. Akşama iyi eğlenceler ve şimdiden güzel yıllar.

Sizin wishlistiniz nasıl?

You Might Also Like

2 yorum

  1. En sevdiğim şeyler, listeler. Öteki bütün listelerini de yazar mısın lütfen? Kendi listelerime ekleme çıkarma yapayım?

    YanıtlaSil
  2. Tamam paylaşmaya değer başka bir listem olursa onu da yazarım:)

    YanıtlaSil

Labels