Yaşlandım

Pazartesi, Kasım 10, 2014

Bugün 1 yıl daha. Bence zaten 25'ten sonra genç olmuyorsunuz ama bu yıl bir parça daha genç olmaktan uzaklaşmış hissediyorum:)



Doğumgünü yemeğim, kendim pişirdim benim oğlanlarla yedim. Illa bir pasta alalım dediler, ay yaşlı kadının doğumgünü pastası mı olur dedimse de heveslenip aldılar. E iyi madem.


Keşke bugün Maya'cıgım da yanımda olsaydı. Canım sarı oğlum, onu düşünüp 'ah keşke' demediğim bir gün bile geçmedi. Biber'ciğim de dünya güzeli, dünya tatlısı. İnşallah çok uzun yıllar bizimle olur.


Umud Ali bana 'T' şeklinde çikolata almış hediye:) ikimiz yedik, çok da güzeldi. Kocamla da bir şişe şarabı paylaşıp sustuk, o da güzeldi.

Yeni yaşım sağlıklı, huzurlu, sevdiklerimle geçsin. Herkesin her yaşı aslında.

Hadi ben uyuyayım, yaş kemale erdi artık geç saatlere kadar dayanamıyorum:)

Hep öptüm tek tek.

You Might Also Like

7 yorum

  1. Mutlu yıllar, güzel yaşlar sevgili Tuğba,sevdiklerinle, sağlıklarla.....

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşınız kutlu olsun. Aileniz ve sevdikleriniz ile beraber nice yaşlara, sağlık ve huzurla :)

    YanıtlaSil
  3. Dogum gunun kutlu olsun, nice yillara :)

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel yaşlar alasın. Hep böyle kalasın.

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yaşlar Tuğba:) Her şey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  6. Birincisi yeni yaşın sağlıklı mutlu geçsin inşallah, ikincisi sen yaşlıysan ben öleyim o zaman :))

    YanıtlaSil
  7. Ne mutlu yaslanabilene...yeni yasin kutlu olsun. Hep saglik ve huzurla insallah...

    YanıtlaSil

Labels