Umud Ali 6 Yaşında!

Pazartesi, Kasım 03, 2014


6 yıl önce saat 15 suları. Kayınvalidemin evindeyim, türlü yiyorum. Hafiften bir karın ağrısı hissediyorum ama hiç oralı olmuyorum. Yemek bitince bilgisayar başına geçip internette geziniyorum. Karın ağrısı ara ara yoklayıp geri gidiyor. Uzun süre hiç üstüme alınmıyorum ama neden sonra yahu diyorum, doğuruyor olabilir miyim? Neticede 40 hafta 3 günlük hamileyim. Ama ağrılar düzensiz ve hafif. Öyle kolay doğum sancısı mı olur? 3-4 saat öyle regl ağrısı gibi hafiften ağrıyor ama rahatsız edici değil. 8 gibi şiddetleniyor ama ben hala yok ya, yalancı sancıdır bu diyorum ama yine de ebemi arıyorum. Gelip bakıyor. Doğum başlamış, iki saat sonra hastaneye gidin ben de orada olurum diyor. Yok canım diyorum, bence başlamadı?! 

22 gibi hastaneye gidiyoruz. Artık regl sancısı gibi değil, galiba bebek geliyor diye bir korkuyorum. Ebe bizimkileri dışarı yolluyor bi muayene edeyim diye, kocam yanımda kalıyor. 20 dakika ve 3-4 itme sonrası ebenin elinde bir bebe görüyorum. 'Ayyy çok çirkin bu' diyorum kocama, buruş kırış kara kuru minnak bir şey.


O buruş kırış kara kuru oğlancık bugün 6 yaşında akça pakça dünya güzeli bir çocuk oldu. 


Kendi zevkleri, sevdikleri sevmedikleri, arkadaşları, hobileri, esprileri, okulu, futbol takımı, yüzme grubu, odası ile minik bir insancıkla yaşamak bize çok şey öğretti. Çok güldük, çok yorulduk, çok eğlendik, çok uykusuz kaldık, korktuk, endişelendik bu 6 yılda. 


Çocuğum sağlıklı, yanımda, mutlu. Şükredecek çok şeyim var. Çok şükür...

Bu 6 yıl için binlerce şükür. Nice nice yıllara güzel çocuğum. Umarım çok uzun, çok sağlıklı, çok mutlu nice güzel yılların olur ve biz annenle baban hep yanında oluruz. 

You Might Also Like

7 yorum

  1. Nice nice sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum.İyilikler, güzellikler hep çocuklarımızla olsun :) Esen

    YanıtlaSil
  2. Hep güzel günlerini göreceğiniz çok mutlu ve sağlıklı bir ömür geçirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Nice yaşlara Umud Ali! Sağlıkla, huzurla, sevdiklerinle beraber uzun ve güzel yıllar dilerim. ^-^

    YanıtlaSil
  4. Maşallah çok da yakışıklı :) doğum günü kutlu olsun, sağlıklı, başarılı, kötülüklerden uzak uzun bir ömrü olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Umud Aliye nice guzel saglikli yaslar, size de hep onun nefesiyle mutluluklar dilerim, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Maşallah delikanlıya :) uzun sağlıklı ömrü olsun inşallah

    YanıtlaSil
  7. Umud'a annesi ve babasıyla birlikte sağlıklı, mutlu, uzun yıllar diliyorum. Talihi her zaman açık olsun... (Tüm çocukların:)

    YanıtlaSil

Labels