Sonbahar '14 Favorileri

Çarşamba, Ekim 01, 2014

Sonbahar çocukları sonbaharı sever. Benim de en sevdiğim mevsimdir sonbahar. Maya'nın gidişi haricinde çok güzeldi bu sonbahar. Arkadaşlar, sevdiğim bir iş, birlikte çalışmayı çok sevdiğim neşeli iş arkadaşları, Umud Aliciğim, Biberciğim! Bakalım en çok neleri sevmişim?


Dekorasyon:



Ennnn çok ev şeklindeki bu mumluklarımı ve Deniz'in muhtesem hediyesi olan Rituals kokulu mum ve aynı setten ev kokusunu sevdim. Öyle ki Rituals'ları gittiğim odaya taşıyorum!

Yemek:


En çok fırınlanmış bal kabağı yerken mutlu oldum. Hatta bazen evdeki oğlanlara başka yemek yapıp kendime balkabagı fırınladım.

İçki:


Marzemino kırmızı şarap. Litrelerce tükettik sanırım bundan akşam yemeklerinde.


Kozmetik:



Iş yüzünden eskisi kadar oje sürmesem de sürdüğüm günler genelde Essie - Wicked sürdüm. Sonbahara çok yakışan bir renk olduğunu düşünüyorum.

Üst Baş:

En çok rahat ayakkabılarımla mutlu oldum. 



H&M zincirli slip-on ayakkabılar;


H&M bordo sneakers;


ve kırmızı New Balance'ları dönüşümlü olarak ayağımdan çıkarmadım diyebilirim. Üçü de çooook rahat ve benim gibi totosu yer görmeyen biri için idealler.



Kitap: 


Tess Gerritsen - Hartslag (türkçe versiyonu hasat) en severek okuduğum kitap oldu.

Müzik:

La Roux - Let me down gently ve Lykke Li - No rest for the wicked döne döne dinlediğim şarkılar oldular.

Film:

Lucy ve X-Men Days of future past sevdiğim pazar günü filmleri oldular. La ceremonie de eleştirdiğim yönleri olsa da rahatsız edici ama güzel filmlerdendi.

Dizi:


Elbette Downton Abbey 5. sezonu yine bayıla bayıla izledim. Downton bitince tüm sezonları baştan sona yeniden izlemek istiyorum.


Sonbahar böyle böyle geçti, unutmazsam kış biterken de böyle bir özet geçeyim diyorum. Sizi bu sonbahar neler besledi, mutlu etti?


You Might Also Like

2 yorum

  1. brüksel lahanalarını haşlayıp mı fırınladınız merak ettim. çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil

Labels