Plog - 17.11.2014

Pazartesi, Kasım 17, 2014

Bir plog günü daha!



Günaydın! Saat 5.40 benim için uyanma zamanı. Gece geç uyuduğumdan mı bilmem yatakta bir 10 dakika oyalanıyorum. Biber zaten mırlayarak yüzümü, elimi yalıyor. Ben de bir süre ona sarılıp uzanıyorum. Ama tabi her '5 dakika daha' nın bir sonu var, paşa paşa kahvaltımı yapıyorum. Üzümlü ekmek ve kahve...


Kahvaltı bitince insana benzeme zamanına sıra geliyor. Işe giderken sabahın köründe geniş çaplı makyaj yapamıyorum elbet, yüzümü nemlendirip fondöten ve rimel sürüp en azından hasta gibi görünmemeyi başarıyorum.


6.50 işe geldim bile ve hava hala karanlık.


Başlayalım! Bugün epey yogun bir iş günü. Iki hastanın durumu çok ağır ve ikisi de bugün bende. Hiç abartmıyorum toplamda 15 dakika öğle yemeği yerken oturdum sanırım. Olur öyle arada deyip gülümsemeye devam!


Lunch time! Bezelye çorbası, tavuk salam, çavdar ekmeği ve limonlu yoğurt içeceği alıyorum. Hala niye ülkenin anahtarını bana vermiyor bu Hollanda şu beslenme tarzımla anlamıyorum. Entegrasyon benden sorulur! :p


Öğleden sonra yine delice yogun ama 15.30'da benim işim bitiyor. Eve dönme zamanı! 


Eve dönünce Umudkuşu arkadaşıyla oyun oynarken buluyorum. Arada Umud onlarda oynuyor, arada beraber oyun klübüne gidiyorlar. Canıma minnet.


E siz keyfinize bakın madem, deyip ben yukarı çıkıyorum. Biraz candy crush oynayıp zaman öldürüyorum, ardından sabah fırsat bulamadığımdan öylece kalan bazı mailleri cevaplıyorum. Yanında da kahve içip bastıran uykumu açıyorum.


Yemek yapmak zamanı. 


Sonuç bu. Bu aşamadan sonra biraz annemle mesajlaş, biraz boş boş otur şeklinde geçiyor. Sonrasında 'yine' sakatladıgım omzuma masaj yaptırıyorum. Arada şımarmak da lazım.


Ben kendime okumak için kitap seçerken babası Umud'a uyku öncesi kitabını okuyor. Daha ziyade Umud okumaya çalışıyor, babası kontrol ediyor.


Saat 8.30 gibi çoooook uykum geliyor. Ama tabi bu kadar erken uyumak istemiyorum, kendimi oyalamak için çay yapıyorum. Clipper zencefilli ve limonlu çayı bugünlerde çok seviyorum. İç ısıtmak için ideal. Ben çay severim ama çok anlamam, haftasonu arkadasım Deniz'den biraz tüyo aldım ki kendisi çay konusunda aşmış biri, kendi karışımlarını vs. yapıyor. Bu çay mevzusuna daha derin eğileceğim. 


Duşumu alıp, çayımı yenileyip, mumlarımı yakıp -ortadaki büyük olan Deniz'in hediyesi- misss kokular eşliğinde yatağıma giriyorum. 

Herkese iyi geceler.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Plog yazılarınızı okurken ayrı bir keyif alıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bu ploglar çok iyi oldu. gün içinde çalışırken kafam bozuldumu açıp bakmaya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  3. bu ploglar çok güzel oluyor heyecanla okuyorum :)

    YanıtlaSil

Labels