Mutlu Anlar Beşlisi -1

Salı, Kasım 11, 2014

Ben genel olarak çoğunlukla keyifsiz, ciddi, duygusal, böyle sümük gibi hüzünlü çoğu kişinin içini bayacak bir kişiliğe sahibim. Ama kendi hakkımı yemeyeyim, ufak şeylerle de mutlu olurum. İşte birkaçı;



Temiz ve ütülü, yeni yapılmış yatakta, yeni duş alıp temiz pijama giyerek uyumak. Hahaha yazınca çok saçma geldi ama duş alıp pırıl pırıl yatağa girdiğimdeki içimde oluşan mutluluk hafife alınacak gibi değil:) obsesifler elime mum diksin. Mesela bir süredir yoğunluktan nevresimleri ütülemeden kullanıyorum ve hiç mutlu değilim. 


Umud Ali ponçisinin benimle kendi isteğiyle, düzgün poz vererek fotograf çektirmek istemesi. Yoksa ikna et, rüşvet ver filan hallediyorum ama böylesi daha mutluluk verici.


İşten eve gelip koltukta dinlenirken Biberikoyla öpüşmek, sarılmak. Üşümüşüm, yorulmuşum, onun o sıcacıklığı, mis gibi kokusu pasiflora etkisi yaratıyor.


Mum yakmak. Evde sayısını bilmediğim kadar mum var, mum ışığını çok çok çok seviyorum. Akşam yemekten sonra mutfağı temizlenmişsem, yapacak işim kalmamışsa, ev temizse, Umud  güzelce uyumuşsa, Biberiko yanımdaysa mum yakmayayım da ne yapayım?


Kitap okumak! Pek çoğumuzu olduğu gibi beni de bir fincan çay-kahve ve bir kitapla koltukta yayılmak çok mutlu ediyor. 

Sizin mutlu anlarınız nasıl?



You Might Also Like

7 yorum

  1. Ha ha duş, temiz pijama, temiz ve ütülü nevresim benim de favorim, yalniz değilmişim.....

    YanıtlaSil
  2. EVet temiz nevresim kokusu, sessiz bir odada, yanında kahveyle yastığa dayanıp kitap okumak!! Ciddi bir keyif bu, çok da ucuz:))

    YanıtlaSil
  3. Eskiden blogta hic hareket olmazdi, ''yazmayi birakti herhalde'' diye dusunurdum. simdi cok hizlisin :) Keyif aliyorum seni okumaktan Tugba

    YanıtlaSil
  4. hang ülkede yaşıyorsunuz :) ?

    YanıtlaSil
  5. Dus, temiz carsaflar ve temiz pijama uclusu benim de en bi sevdigimden. tabii bir de bloguma birakilan mesajlar ;)

    YanıtlaSil
  6. Senin bir numaran benim içinde geçerli, ayrıca çok yoğun geçen ve işlerimin bittiği bir günün ardından yatağa uzanmak ve ertesi gününde cumartesi olması :) kızarmış ekmek kokusu, yağmur sesi, soğuktan kızaran yanaklarım, polar battaniye altında belgesel izlerken uyuklamak vs vs vs :) böyle uzar gider işte :)

    YanıtlaSil

Labels