Evdeki sonbahar köşesi

Salı, Kasım 04, 2014


Takip edenler bilir; mumları, kışın mum yakıp battaniye altında mayışmayı severim. Çok uzun kış yaşanan bir ülkede yaşadığım ve aylarca erkenden kararan havaya tahammül etmek zorunda oldugum için mumlar kışı atlatmaya yardımcı oluyor. Yazın zaten 23'e kadar aydınlık olduğu için gerekmiyor.


Bizim salondaki orta sehpa da genellikle mum ve çiçeklerle dolu olur. Mevsimine göre mutlaka taze çiçek alırım ve yine mevsimine göre dediğim gibi mum bulundururum. Bu sene dekorasyonda bir bronz modası aldı başını gitti farketmişsinizdir. Ben de hazır sonbahar gelmişken, bu tonları da zaten sevdiğim için birkaç parça aksesuar ve mum aldım.

Ilk olarak bu yıldız şeklindeki tahta tepsiyi aldım mum tepsisi yapmak için. İçini karışık satılan paketlerde aldığım sonbaharı hatırlatan kurutulmuş kozalak, tarçın çubuğu, palamut vs. ile süsledim. Üstüne pırıl pırıl oluşunu sevdiğim bir altın bir bronz iki mum koydum.



Ev şeklinde mumluğum zaten vardı ama bunların içinin bronz ve üstünün açık olmasına bayıldım. İçine mum koyup yakınca harika bir ışık veriyor. Bu ikisini çok çok sevdim.



Onlar harici bu minik bronz vazo ve bronz-turuncu mumluğu aldım görüntüyü tamamlasın diye ki bence hoş oldular hep birlikte.



Ve hepsini sonbaharın en güzel çiçeği krizantemle tamamladım. Çiçeksiz olmaz!


 
Ve gece olup hepsini yakınca görüntü böyleydi.



Ve böyle.



Aaah...bu evleri sevmekte haksız mıyım ama? Şu ışığa bakın.



Ben toplam görüntüyü şimdilik çok sevdim. Gördükçe mutlu oluyorum. Bakalım ne zaman değişir...

Ilgilenenler olursa bunları Xenos'tan aldım. Uygun fiyatlı ve güzel şeyler bulduğum bir ev ıvır zıvırcısı. 

Sevgiler.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Çok hoş olmuş canım, ben senin evinin en çok pencere kenarlarını seviyorum :) Hem manzaran çok açık hemde pencere önün geniş herşey koyabiliyorsun. Biz İstanbul da anca karşı apartmanların camını görüyoruz yakından :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel gorunuyor. Beyaz ve bronz renkleri cok guzel uyum saglamis.

    Ben de gaza geldim. Bahce marketleri (intratuin) christmas esyalariyla dolu gidip gezeyim bakalim neler gelmis.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Tuguna evinin dekorasyonu ile ilgili post istiyorum :) Eminim benim gibi isteyen vardır :)

    YanıtlaSil

Labels