Evde sevdiğim köşeler

Cuma, Kasım 21, 2014

Ev kuşu oldugumu söylememe gerek yok sanırım, evde vakit geçirmekten hiç sıkılmam bu eskiden beri değişmedi. O yüzden evle uğraşmayı ve mümkün mertebe zevkime göre güzelleştirmeyi severim. Bunlar son zamanlarda baktıkça hoşuma giden köşeler.




Orta sehpadaki sonbahar köşesi, e bundan bahsetmiştim zaten. Hala çok seviyorum bu düzenlemeyi. 



Mutfaktaki kahve makinesi ve su ısıtıcısının durduğu köşe. Delonghi vintage serisini sırf güzel diye aldım ama performanslarından da çok memnunum. Mutfaktaki el sabunu ve bulaşık deterjanı hiçbir zaman şık görünmez belki ama şık versiyonunu bulabiliyorken çirkin şişede almak da istemiyorum :) Rituals'ın bu el sabunu, el kremi, bulaşık deterjanı setini çok severek aldım. Yıllardır evde bekleyen ikea tabak ve taşların üstüne koyunca oluşan görüntü hoşuma gitti. 


Banyo dolabının içi. Biz dünyanın ennnnn küçük banyosuna sahibiz, o yüzden banyoyla çok bir şey yapma imkanım yok ama banyodaki minik dolabın içini azıcık da olsa güzelleştirebildim. Tamamen başka amaçla satılan mantar kapaklı kavanozları kulak çubuğu ve pamuk koymak için kullanıyorum. Güzel görünüyor bence bu şekilde. 


Lavabo yanı. Alt katta ek mutfak-laundy room gibi kullandığımız bir oda var. Oradaki lavabonun yanını bir süre önce fotograftaki gibi düzenledim. Güzel bir tahta sabunluk ve içine koymak için güzel kaplı iki lavantalı sabun aldım. Mum zaten evde haddinden fazla vardı, bir şişe glade ev kokusu -biber'in kumu da burada, koku işe yarıyor- ve bir el kremiyle sonuç hoşuma gitti.

Umarım hoşunuza gitmiştir görmek.

Şimdiden iyi haftasonları.

You Might Also Like

3 yorum

  1. Kesinlikle gitti.Kulak çöpü fikrine bayıldım.En kısa sürede ben de deneyeceğim.O mantar kapaklı şişelere bayılıyorum ve evde pratik kullanamam diye almıyordum;)

    Teşekkürler, sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. senin en çok herşeyi kendine ve evine yakıştırmana bayılıyorum tugba..süpersin

    YanıtlaSil
  3. Pamuk ve kulak çubuğu şişelerini sevdim :)

    YanıtlaSil

Labels