Ekim Ayı ve Instagram

Cumartesi, Kasım 01, 2014

Merhaba


Bugün şaşırtıcı derecede güneşli, pırıl pırıl bir cumartesiydi burada. Ben şimdi yanımda uyuyan Biber'le birlikte uyumak istesem de çalışmam gerektiği için kahveyle uykumu açıp bu postu yazıyorum. Umarım siz daha hoş bir cumartesi akşamı geçiriyorsunuzdur. Harala gürele içinde ekimi de bitirdik, hem güzel hem korkutucu bu hız. Bakalım ben nasıl bir ay geçirmişim.


Anneye surat yapan bebeler var aramızda!


Sonbahar demek biraz da kasımpatı demek, bizim kapı önü güzeli bu.


Süslü Umud ve anası.


Bir kez öpeyim diye tonla peynir rüşveti verdiğim kuzum. Alıştı şimdi ama.


Yemek yapmaca. Uydurmasyon ama lezzetli.


Bir kediyle uyumak > tüm uykular.


Anası tarafından okula bırakılıyor diye sevinen masum sübyan.


Dünya güzeli Mayacığım hep hep hep aklımda.


Yatağı dururken yanıma kıvrılmasını yediğimin Biber'i!


Aşırı şirinlikten ceza yiyecek, ponçik!


Sonbahar yemeklerine son hız devam.


Minikler dinlenirken..



Awwww! Hatta oyşşş. Dişlerimi kamaştırıyor bu Biberiko!


Umud'la dışarı çıktığımız bir gündü bu da. Dekor kapı önü.


Crazy cat lady <3 'kedim atatürk diye miyavladı' deyip gazetelere çıkan teyzelerle çok dalga geçtim sanırım gençken.


Yine ev yapımı asyatik yemekler, bayılıyoruz.


Keşke tüm sabahlar böyle başlasa.


Günler de şöyle devam etse...battaniye altı huzurunda ve uyuşukça.


Cool kido.


Dünyada pazara çıkmak kadar hoşlandığım çok az şey var. Sabit peynircimden aldığım keçi peyniri ve kaşar sınıfı geçti, özellikle keçi peynirini çok sevdik ki bu hafta yine aldım.

  
MAYA.


Pür dikkat kuşları izlemek lazım. Göğe bakma penceresi.


Sonra da annenin yanına kıvrılıp uyumak...


Alakasız desenleri gençken karıştırıp giymeyeceğiz de ne zaman giyeceğiz?


Yine bir pazara çıkma seansı daha.


Cin biber, bebek biber.

Işte böyle sevgili insanlar.

Güzel pazarlar olsun hepimize.




You Might Also Like

2 yorum

Labels