2 Ay

Perşembe, Kasım 20, 2014


Maya öleli 2 gün sonra 2 ay oluyor. Zamanla acısı geçer diyen çok olmuştu, evet ilk günlerdeki korkunç acı elbet azaldı, yerine kabullendiğim ve geçmeyeceğinden emin olduğum bir agrı kaldı. 

Geçenlerde komşu amcayla karşılaştık, Maya kaza geçirdiğinde duyup çıkmış, yerde onu görmüş. Gördüğünde HENÜZ ÖLMEMIŞ. Maya'nın can çekiştiğini duymaya dayanamadım elbet. Duymak, bilmek istemedim, susturdum. O gün bir yere gidiyordum, eve döndüm ağlayarak. Yazarken de ağlıyorum ama onu unutmadım, ölümünü atlatamadım. 


Hala evde onu çok sık anıyoruz, hala bahçede yattığı yere gidip gidip bakıyorum. Biber'i de çok seviyorum, o da bizim evin çocuğu oldu, ona da çok bağlandım ama kimse kimsenin yerini doldurmuyor. Keşke Maya da burda olsaydı, demeyi kesemiyorum kendi kendime.

Umud da benIm gibi, arada 'Maya ölmeseydi Biber'le beraber oynarlardı' diyor. Ah keşke. Biliyorum o bir kedi, dünyada daha büyük acılar var, beterin beteri var ama bunlar benim acımı ve özlemimi azaltmıyor. 

Bazı geceler -tıpkı bu gece olduğu gibi- fazladan üzülüyorum Maya gitti diye.

Seni unutmadım Maya'cığım, seni çok seviyorum, ölene kadar seveceğim, özleyeceğim.

Canım Mayam, mayalı poğaçam, güzel oğlum, bebek kedim, güzel kedim. Keşke geri gelebilsen.


You Might Also Like

4 yorum

  1. Keşke benim limon kızımda geri gelebilse şimdilerde arkadaşı yanlız evde çok özledim badem gözlümü :(

    YanıtlaSil
  2. bende Pati'yi hiç unutamadım :( şimdi iki tane oğlum var ama keşke kızım da ölmeseydi :(

    YanıtlaSil
  3. :( akıla geldikçe iç sızlaması hiç bitmezki:(

    YanıtlaSil
  4. Hiç bir zaman acın hafiflemez ,ben topağımı kaybedeli 9 sene oldu. Hala gözümün önünde son camdan düşerken kabus gibi beliriyor. Yavrum öyle farklı bir kediydiki ,unutmayalım zaten unutursan sıradan insanlara benzeriz. Hayvan seven ,merhametli olan insanlar özeldir farklıdır. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Labels