Plog - 19.10.2014

Pazar, Ekim 19, 2014

Bir plog günü daha. Hadi bakalım...



Saat 7.30 Umud Alicik uyandı ve 'anniieeaa ben uyandım hadiiiiiii aşağı ineliiieeeem' dedi bile. Benimse aşırı uykum var, ona kahvaltı hazırlayıp 'hadi sen biraz çizgi film izle anne uyusun' deyip yatağıma dönüyorum. Kötü anne! 9.30'a kadar uyuyorum. Bu kadar uykuya alışık olmayan bünye uyandığımda baş ağrısıyla bana teşekkür ediyor. Merhaba migren geç otur. Uyanıp sert bir kahve yapıyorum -douwe egberts dark roasted- pedlerden. Bu arada delonghi kahve makinemden memnun olup olmadığım sorulmuştu. Evet memnunum, başlangıçta çok pratik bulmamıştım ama o benim beceriksizliğimmiş.


Bir kedi gördüm galiba?! Yerim seni kılkuyruk.


Kahvaltı zamanı. Geniş pazar kahvaltısı hazırlamayı canım istemiyor. Umud zaten yedi. Evdeki yetişkin erkek kökenli bireyler hala uykuda. E ben de tost yerim. Peynirin kokusunu alan cin biber ciyak ciyak bağırıp boğazıma diziyor. Kalkıp ona da bir dilim peynir getiriyorum. Aşırı obur, dolmalık bibere dönüşecek az kaldı. Kahvaltı yaparken biraz pinterestte dolaşıyorum. Pinterest bence çok zararlı. Insan evini, kendini, dünyasını çirkin hissediyor, her şey çok güzel pinterestte!!


Hayaller Pinterest hayatlar elektrik süpürgesi. Dünkü gs-fb maçında tıkındığımız acı tatlı hatıralar halıda hep. Evi dip köşe süpürüp mutfağı topluyorum. Sonra duş zamanı. Hala uykum olduğu için enerjimi yerine getirecek bir şey seçiyorum duş için. İspanya'dan almıştım bunu, Hollanda'da satılmıyor Marseiliais. Iyi ki de almışım, mis gibi limon ve mandalina kokuyor. Böyle kokular beni hemen uyandırıyor.


Sonra utrecht'e gitmeye karar veriyoruz. Bi amacımız yok, öyle boş boş gezip bir şeyler yiyip içeceğiz. O yüzden biraz makyaj yapıyorum. Fotograftaki Catrice Photo Finish fondöteni yeni aldım ve bence dünyadaki en iyi drugstore fondöteni olabilir kendisi.


Yoldayız. 😜


Utrecht'te bir öğle yemeği yedik ama üşüdük kapalı bir yere gidelim dedik. E Ikea madem. Hem koridora askı alırız öyle değil mi? 


Umud dedi, anne dedi, bi fotografını çekeyim dedi. Iyi dedim çek.


Eve dönünce herkes bir koltuğa devriliyor. Birer yorgunluk kahvesi içiyoruz, ben bir de tiramisu yiyorum. Pisboğazım ben. Bu seferki kahve senseo pedlerden, rio - likör ve vanilyalı. Normalde aromalı kahve sevmem damla sakızlı Türk kahvesi hariç ama bundaki aroma oldukça hafif, iç bayan şuruplu kahvelerden değil. Biraz da kitap okuyorum.


Mola bitti akşam yemeği pişirme saati. Yemek yapmayı gerçekten seviyorum, genelde de fena olmaz yaptıklarım ama hergün hergün de höff di mi? Bu akşam chicken masala yiyoruz. Aşırı basit ve gugılda milyor adet tarif var.


Yemek pişerken yemekle içeriz diye seçtiğim şarabı açıyorum. E çünkü haftasonu, çünkü bu hafta çalışmıyorum, çünkü yarın 5.40'ta kalkmayacağım. Çünkü hayat güzel. Bu akşamın şarabı Marzemino. Mozart'ın Don Giovanni'de de bahsettiği bu şarap iyidir. 


Bir takım romantiklikler mi desek ne desek...havalar soğuyunca mum iç ısıtıyor ama. Yemek epey uzun sürüyor, epey sohbet ediyor ve müzik dinliyoruz. Yalnız Vivaldi - Dört Mevsim dinleyerek başladığımız yemek nasıl Tarkan-Ajda Pekkan dinleyerek bitti bilmiyorum. 


Saat 8.30 bebe için normalde yatakta olma saati bu. Ama bu hafta okul yok, biraz geç yatmasına müsaade ediyoruz. Önce bi banyo...


Ardından kitap okuma saati. Umud bu sene okuma yazma öğreniyor. Ufaktan kendi kendine kitaplarını okumaya başladı hece hece. Nasıl hoşuma gidiyor:)

Umudcuk uyuyunca ben de yatağıma giriyorum, birazdan belki bir Downton Abbey izlerim belki hemen uyurum bilmiyorum.

Benim için güzel bir gündü bugün. Çok şükür. Umarım bu hafta hepimiz için çok iyi geçer.

Sağlıklı, sevgi dolu günler.


You Might Also Like

5 yorum

  1. Ne güzel yazmışsın özendim valla :) Uzun zamandır bloğumu boşlamıştım yazasım geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba migren geç otur:) Çok güldüm. Yani sizin için üzüldüm ama öyle hoş ifade etmişsiniz ki hala gülüyorum:)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzel yazmışsın. :) Pinterest hakkında yaptığın her yoruma katılıyorum. Umut'u öptüm!

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sizi geçtiğimiz günlerde instagram'da tesadüfen buldum ve bgn de blogunuzu keşfettim. O kadar ilham vericisiniz ki gerçekten sizi takdir etmek istedim. Şuanda çok yorgun olmama rağmen hemen kalkıp biRsürü şey yapmak istiyorum. Makyaj temizleme, peynirli milföy böreği, duş, kitap okuma. Çok komik oldu ama cidden şuanda bunları yapmak istedim :) harika bir enerjiniz var.
    Şimdiden mutlu ve keyifli bir yıl geçirmenizi dilerim.

    Sevgiler,
    Vintage Peony

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne güzel bir yorum çok teşekkürler. size de şimdiden iyi yıllar.

      Sil

Labels