Plog - 13.10.2014

Pazartesi, Ekim 13, 2014

Merhabalar


Blogda yeni bir yazı dizisi başlatmaya karar verdim. Ara ara 'plog' postları hazırlayacağım. Son derece renkli, çılgın, köpük partileriyle dolu hayatımdan bir günü fotoğraflarla paylaşacağım. Bence güzel olacak!


Saat 5.45 ve benim alarmım çaldı bile. Eh seve seve yeni aldığım kahve makinemle kahve yapayım da hafta başlasın madem. 


Kahvemi içtim, kahvaltımı yaptım 6.45 otobüsüyle işe gidiyorum.


7 ve 10 arası yogundu ama 10'dan sonra bi soluklanıp kahve içiyoruz iş arkadaşlarımla. Kahve termosumuz ayrıca şık(!)


11 ve 14 arası ilaç, iğne vs saati. Popom 14'te sandalye yüzü görüyor. Hastalardan birinin doğum günü bugün. Ben diyeyim 90 siz deyin 95 yaşına giriyor. E pastamızı yiyoruz.


Saat 16 gibi eve dönüyorum. İşte bu noktada pilim bitmek üzere. 


Eve gelince bir yarım saat Biber'le öpüşüp koklaşarak koltukta dinleniyorum. Tabi öncesinde Biber beyin tuvaletini temizliyorum hergün bu saatlerde yaptıgım gibi. Ben diyorum gel Biberiko, sarılalım.


O diyor bırak pantolonunu ısıracağım!


Yarım saat doldu! Yemek yapma zamanı.


Haftaiçi genelde el oyalamayan, kes kızart  ye, kes haşla ye, kes fırına at ye tarzı yemekler yaparım. Bugün de basit bir et, fırında patates ve balkabağı var. Fırında balkabağı öyyyyle güzel ki. Tatlı balkabagı değil de küçük ve sert olanlarla seviyorum. 


Günlük ocak ve mutfak temizliği seansı. Herrrrrr Allah'ın günü, hoff.


Günlük standart to-do list ve ajanda kontrol saati. Unutmaman gerekenler, eklenecekler vs. Sonra da Umud'un okulda yaptıgı, yazdığı seyleri kontrol ediyorum.


Kneipp incir ve argan yağlı seriyle hızlıca duş alma zamanı. Bu aşamada hafif bir kulak agrısı farkediyorum kendimde ama yok saymaya çalışıyorum. Duş sonrası saçımı örüp, köylü teyze tülbentiyle sarıyorum. Çünkü ısınınca geçer! Gerçek bir sağlıkçıyım bence, hep bilimsel yaklaşırım. Ama gerçekten iyi geliyor gibi, du bakalım. 


Iki sepet çamaşır katlamaca, ayırmaca, yerleştirmece. Çılgın eğlenceli yaşantımdan kareler demiştim. 


Umud'un yarınki okul-beslenme çantası, yüzme kursu çantası ve Brezilya forması götüreyim, yok yok Barselona olsun, ya da galatasaray bıdı bıdı bıdı diye bana kaç kez yeniden hazırlattığı gym çantası.
Bunları hazırladıktan sonra Umudcuk yatağına gidiyor.


Ben de uyku getirip, rahatlatmayı vadeden çayımı alıp işle ilgili bir konuda yapmam gereken ve aşırı sıkıcı bulduğum mindmap yapmaya koyuluyorum. Bitirmek için hala zamanım var ama utanç verici şekilde de boş hala. Biraz çalışıp sıkılıyorum.


Sonra daha eğlenceli bir şey yapmaya karar verip Homeland izlemeye karar veriyorum. Biber sabote ediyor ama zor şartlar altında, arada diziyi durdurup el ısırmaca, tırmalamaca oynayarak da olsa izliyorum. 

Akşamın kalanı böyle miskin miskin geçiyor. Bir ara aklıma Maya geliyor, fotograflarına bakıyorum, o son günü hatırlıyorum. Hala taze, ağlamadan onu düşünmek hala zor....

Neyse..

Saatimi yine 5.45'e kurup 23 gibi uyumayı planlıyorum. Biberiko da yanıma kıvrılıp uyudu bile. Mis.

Herkese iyi geceler.

You Might Also Like

13 yorum

  1. sevdim bu plog u, devam

    YanıtlaSil
  2. Süper olmus ama yeme içme postları gibi olmasın lütfen devamı gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy süper bayıldım! Ilham versin bana da :)

    YanıtlaSil
  4. plog güzel her zaman.kahve makinasından memnun musunuz? onun içinde bir post etseniz?

    YanıtlaSil
  5. Bir kez daha cok hos bir paylasim olmus. Siradan, sakin bir yasami sicacik bir hikayeye donusturebilen gayet akici ve duru bir anlatiminiz var. Blogunuzun sessiz bir takipcisiyim.
    Amersfoort' tan selamlar, Husniye Inci

    YanıtlaSil
  6. bencede hatta bende mi yapsam dedim

    YanıtlaSil
  7. Plog fikri süper olmuş, sıkıcı hayatını büyük merakla okudum:)

    YanıtlaSil
  8. Bu ne enerji yahu, masallah! Hayran kaldım. Hiç totonuz yer görmüyor gibi.

    YanıtlaSil
  9. Güzel fikir, kendi adıma sevdim, kendi plogumdan farklı olmadığını da söylemeliyim, sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Benim hayatım da böyle çok heyecanlı çok çılgın :) Yalnız olmadığımı görmek iyi geldi...

    YanıtlaSil
  11. Her zamanki gibi cok zevkle okudum Tuguna, seviyorum seni izlemeyi.ben de cok ama cok taze bi blogcuyum yani bikac gunluk bi bebek daha ama seni yillardir takip ediyorum sessiz sessiz, ornek aliyorum, ilham aliyorum zaman zaman ve buyuk bi zevkle ekledim sayfamdaki "takipteyim" listeme.bu fikrini de cok sevdim. bence devam. Hep boyle kal, komsu ulke Fransa/Strasbourg'tan sevgilerle!
    Sulti's

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım benim müthiş eğlenceli hayatım gibi. Bu serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Vaay be neler sığdırıyorsun bir güne bravo valla süpersin :)

    YanıtlaSil

Labels