Bugün ne yedim?

Salı, Ekim 14, 2014


Dünkü plog'a bıraktığınız güzel yorumlar için çok teşekkürler, beğenmenize sevindim:) yorumların biri de günlük yeme-içme postlarını ihmal ettiğim hakkındaydı. Valla çok haklısınız. Ben de o motivasyonla bugün bu postu yapmaya karar verdim.

Sabah uyandığımda dünkü kulak agrısı aşırı artmıştı ve kalkabilecek gibi değildim. İş yerini arayıp hasta olduğumu söyledim ve 7.30'a kadar uyudum. Umudu okula bırakıp fırına uğradım ve fotoğrafta gördüğünüz sosisli ekmekleri aldım. Eve gelip önce ağrı kesici içip ardından kahve ve bu ekmeklerden birini yedim. Sonra yatağa döndüm. 


Öğlen Umud öğle yemeğine gelince birer tabak bolonez soslu makarna yaptım ama kendi tabağımı bitiremedim. Yanında da yogurt! Normalde bu kadar mıymıntı sayılmam ama hasta olunca canım istemedi. Umud okula dönünce iki ağrı kesici daha alıp Biber'le bir güzel uyudum bu arada.


Uyanınca da bir kase dolce limone. Hazır alıyorum ben ama bence evde de yapılır. Bu konuyu bir araştıracağım.


Akşam yemeği saati. Bu arada akşam yemeğinden önce umud'un yarım bıraktığı bir elmayı yedim:) yarım elma da var yani listede. Akşam da dünden bitiremediğimiz et ve patates vardı. Etleri kesip sosladım, patatesleri bir kez daha fırınladım tazecik oldular. Ama gözüme az göründü bir de mantar doldurdum.


Akşam da iki elmalı kurabiye, 1 mandalina yedim. Şimdi de bir kupa bitkiçayıyla yatağıma girer herkese sağlıklı, mutlu günler dilerim.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Yehhuu, Tuğba yazdikca yazıyor! Afiyetler olsun, ellerine saglik, geçmiş olsuun vee mutlu aksamlar :)

    YanıtlaSil
  2. sürekli karbonhidrat yiyip zayıf kalmak ne güzel şey!

    YanıtlaSil
  3. Kırmak için değil sadece hatırlatmaydı kusura bakma :) harikasın tuğbaaa

    YanıtlaSil
  4. Ahhh o kulak ağrısı tam 1 hafta çektim,çok beterdir bilirim. ama formül çok basit kurusoğanı rendeleyip suyunu 2 damla kulağınıza damlattırın tek yapmanız zor. Mucize gibi anında kesiyor,hem de doğal.Ben dokunamayacak hale gelene kadar beklemiştim,siz beklemeyin.
    Tekrar yazmana çokkk mutluyum.öpücükkk
    müge

    YanıtlaSil
  5. Afiyetler olsun, kulak agrin en kisa zamanda gecer umarim, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ohh çok güzel hepsi afiyet olsun, mutfaktaki becerinde bana örnek olsun :) çok tembelim mutfak konusunda çook :)

    YanıtlaSil

Labels