Biber

Perşembe, Ekim 02, 2014



Bu toplamda bir greyfurt buyuklugunde olan minik oğlan bizim evin yeni üyesi Biber bey. Karabiber tanesi gibi kucuk ve esmer olduğu icin ona bu ismi verdik. Maya öldügü gün komşumuz yeni doğan kedilerinden birinin bizim olabileceğini söylemişti. Maya gittikten bir hafta sonra geldi Biber. Asiri minik, biraz korkak, henüz oyun oynamayı bilmiyor, arada tuvaletine yetişemeyebiliyor ama çok geveze, araliksiz miyavlıyor.



Ilk gunden gelip bizimle uyudu. Yalniz olmayi hic sevmiyor. Bu kedilerin beraber uyumayi sevmesine bayiliyorum ama Biber o kadar kucuk ki insan tedirgin oluyor gece ezerim filan diye. Maya yasina gore iri bir kediydi. Onu hala cok cok cok ozluyorum, dun gece yine aklima geldi agladim. Biber yanimdaydi, geldi pat diye gozyasima vurdu:) Ister istemez gulmeye basladim, ilginç buldu sanirim.

Birbirimize alismaya calisiyoruz, eve yeniden bir kedi geldigi icin mutluyum. Biber de cok seker ve masum ama keske Mayacigim gitmeseydi de iki kedili bir ev olsaydik. Kismet...

Umarim bu minik, yeni oglan bizimle uzun yasar.

You Might Also Like

7 yorum

  1. çok şekermiş minnak biber :)
    sevgi dolu birde abisi olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı gerçekten:) Çok şanslı bir kediymiş çok sevileceği bir eve gelmiş.Maya yazınıza yorum bırakmaya içim elvermedi.Böyle mutluluk verici bir yazı görünce çok mutlu oldum:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Cok tatliymis ailenizin yeni uyesi, sen aglarken guldurebildigine sevindim

    YanıtlaSil
  4. Pek tatlı güle güle büyütün mutlu uzun yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
  5. Hosgelmis Biber, iyi ki gelmis!

    YanıtlaSil
  6. İnanıyorum ki Karabiber i de çok seveceksiniz

    YanıtlaSil
  7. İnanıyorum ki Karabiber i de çok seveceksiniz

    YanıtlaSil

Labels