..

Pazar, Haziran 01, 2014





'Gün olur yolun düşerse gurbet ellere
Al bu dertten yüreğini, dalgalara sal..'

Dün Hoek van Holland sahilinde Umud'la ayakkabılarımızı çıkarıp, el ele tutuşup suya doğru yürürken benim kafamda nedense hep bu şarkı çalıyordu. Umudcuğum kahkahalarla suyun tadını çıkardı soğuk da olsa, güzeldi. 

Güneşe bakmak güzel, kumu hissetmek güzel, denizi koklamak, elinle diktiğin çiçeğin açtığını görmek, yolculuk yapmak, çocuğunun elini sıkı sıkı tutmak, ayağı ne kadar büyümüş diye avcunla ölçüp kontrol etmek güzel, arkadaşlarının sen sevin neşelen diye yemek yapması, kuzeninin bebek bekliyor olması güzel.

Korkmak, mutsuz uyanmak, uyuyup uyanıp geçmediğini görmek, beklemek güzel değil. 

Bugün Kardeş Türküler-Sezen Aksu konseri vardı Rotterdam'da. Keyifli olsaydım sırıta sırıta giderdim. Gitsem belki iyi gelirdi ama gitmedim.

Ne iyi gelir? Ne isterim? 

Gitmek gitmek gitmek gitmek isterim. Konsere ya da bir arkadasıma değil ama. Tanımadığım köylere mesela, dilini bilmediğim bir yerlere. 

'Kederin büyüyorsa kuytuluklarda
Gidecek deniz yoksa bulamadınsa,
Al bu dertten yüreğini, yağmurlara sal'

You Might Also Like

4 yorum

  1. ilk kez bir parça karamsar bir yazı görüyorum, neyiniz var, umarım iyisinizdir?

    YanıtlaSil
  2. çok seviyorum sizi ya

    YanıtlaSil
  3. Neyiniz var ? Umarim her ne ise cabucak geçer. Bu arada ben de Sultan ı öldurmek e bugün başladım. Kitap paylaşımlarınızı da mutlu fotoğraf paylaşımlarınız kadar seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Yine yok oldunuz:( Umarım Türkiye'de tatilde ve iyisinizdir. Eğlenceli yazılarınızı ve tariflerinizi özledik:)
    Dilek

    YanıtlaSil

Labels