Bitirdiklerim - 21

Salı, Mayıs 06, 2014


Merhaba

Tembel blogger'dan herkese sevgiler. Artık şundan yazamadım, bundan yoğunum vs diye girizgah yapmıyorum. Keşke daha çok vakit olsa diyebiliyorum sadece. En son şubatta yazmıştım bitenler yazısı, o zamandan bu yana bunları tükettim. Az ürün kullanma ve evde muadili varsa yeniden satın almama kararıma epey uyuyorum. Mis gibi duş jelleri ve body butterların önünden duduağımı büzüp geçiyorum. Evdekiler epey azaldı ama bu iyi haber. Böyle devam...

Nivea volume sensation saç köpüğü, gerçekten ben de hep aynı şeyleri yazmak istemiyorum ama henüz beğeneceğim bir saç köpüğü bulabilmiş değilim. Nivea da eh işteydi.

Syoss repair şampuan ve saç maskesi, Syoss ürünlerini saç boyası hariç daha önce kullanmamıştım. Merak edip şampuanını, maskesini, köpüğünü, banyo sonrası kullanılan yumuşatıcı spreyini aldım. Şampuan ve maskesi bitti, oldukça beğendim. Hem benim gibi çok eli bol ürün kullanıyorsanız kocaman şişeleri ideal. Bunlar bitince yine Syoss aldım ama bu kez başka seriden. Güzeldi özetle.

Yves Rocher bio ballı ve müslili duş jeli, kokusu ve içeriği güzeldi ama sanki bir şeyler eksikti, çok çok beğendim diyemem. Severek kullandım ama yeniden alacak kadar da etkilenmedim. Iyi köpürmesi için biraz fazlaca kullanmak gerekiyordu.

Nivea stress protect deodorant, normalde sprey deodorant sevmem ama bu epey güzeldi. Mini boy alıp spora gittiğim günler spor çantama atıyordum. Yeniden kesinlikle alacağım. Hatta büyüğünü de alabilirim. Zaten Nivea roll-on deodorantları yıllardır kullanırım ve severim, sprey olanlar da iyi demek ki.

Nivea SOS vücut kremi, yaaani kötü desem değil, iyi desem hiç değil. Ince yapılı ve çok derinden nemlendirmeyen bir vücut kremiydi bu. Üstelik ben çok kuru ciltler için olanı almıştım, yeniden almam.

Nivea Water lilly ve Hawaii flower duş jelleri, içlerinde mini mini yağ topları var ve cildi kurutmuyor, daha önceden de başka kokuda olanlardan alıp bitirmiştim.

Yves Rocher vanilyalı el kremi, bunu el kremiyle birlikte mutfakta kullanmak için almıştım. Malum, mutfakta yiyecek kokusu elde kalabiliyor, o yüzden ben koku olarak güçlü sabunlar alırım mutfağa. Bu da o açıdan başarılıydı.

Neutral nemlendirici, Neutral Turkiye'de yok sanırım. Sebamed ayarında bir marka diyebiliriz. İcinde paraben, parfum vs olmayan bir cilt bakım serisi çıkarmışlardı geçen yıl, ben de merak edip nemlendiricisini aldım. Yaaani kesinlikle kötü değildi ama bir şekilde çok da sevmedim. Sanki yogun yapıda olmasına ragmen yeterince nemlendirmiyor gibiydi. Ara ara kullanarak bitirdim ama yeniden almam.

Yves Rocher nutritive vegetal nemlendirici bir siparişimde hediye olarak gelmişti. 15 ml boyutunda bir ambalajda olan bu kremi ben yaklaşık 1 ay kullandım ve çok sevdim. Biraz yogun bir krem ve çok iyi nemlendiriyor. Şu an ihtiyacım yok ama kışa doğru büyük  boyunu alacagım sanırım.

Essence I love Extreme rimel, hala Essence rimelleri denemeye devam ediyorum. Bu biraz Max Factor False Lashes rimele çok benziyor. Epey dramatik ve yogun bir görüntü veriyor. Tek problem diğer Essence rimellerde olduğu gibi günün sonunda hafiften akması.

Yves Rocher Lily of the Valley duş jeli, bu da siparişte hediye olarak gelmişti. Kokusu güzeldi ama çok da etkilenmedim. Eh fena değildi kısaca.

Benim bu ara bitirdiklerim bunlardı.

Sevgiler





You Might Also Like

2 yorum

  1. Merhaba,

    Blogunuzda Nivea'nın Dove'un ürünlerini hep görüyorum. Drugstorelara gidince bakıyorum ama burada (istanbul) bu iki markanın o kadar az çeşidi oluyor ki sizden görüp de özendiğim bir ürününü alabilmiş değilim henüz :)

    Bu nivea duş jellerine hiç asılmayayım o yüzden. Kesin bunlar da yoktur :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bu konuyla alakasız olacak ama daha önce beğendiğiniz yabancı dizilerle ilgili yazmıştınız,bende çoğunu izledim ve eğer zahmet olmazsa yine bu konuda yazar mısınız lütfen.Sevgilerle.

    YanıtlaSil

Labels