Mart Ayı ve İnstagram

Perşembe, Nisan 03, 2014

Uzuuun süre bloga yazı yazmayınca insan bir uzaklaşma yaşıyor, nasıl başlayacağını bilemiyor. Blogumu çok seviyorum ve uzun süre yazmayınca bir eksiklik ve vicdan azabı çekiyorum. Ama işte yoğunluk, yorgunluk, keyifsizlik vs engel oluyor bir şekilde. Bu süre içinde mail ve yorum yazarak merak ettiğini söyleyen sevgili takipçiler beni mahcup ediyorsunuz:) çok teşekkürler ilginiz için...




Mart böyle sıcacık başladı, bahçede sabah kahvelerini güneşin altında içebilmek güzel bir şey.


Çoraplar ve botlardan kurtulmak da...


Pazar poğaçasıydı bu, uzun zamandır poğaça yapmamıştım ve üçümüz patlayana kadar yedik ayıptır söylemesi.


Aynı günün kahvaltısı, pazar günleri uzun kahvaltı olmazsa olmuyor.


Açıkcası hiçbir zaman Türk kahvesi yapmayı becerebilen biri olmadım ama ev halkının talebiyle arada yapıyorum. Yaaani başarılı olmaktan çok uzaktı bence bu da :)


Şampiyonlar ligi hazırlığı.


Kabul edelim sıkıcı maçtı pff.


İslim kebabına bekleriz?


Sevenler?


Bahar çiçekleri ayrı güzel bence. Erengül aldım bir demet.


Yeni kitaba başladım, fıstık ezmeli kurabiye yapmıştım bir de yanına. Ben evde illa atıştıracak bir şeyler olsun isterim çünkü öğün aralarında bir şeyler yemezsem dayanamam:) hazır ıvır zıvırlar yerine böylesi daha iyi bence.


Kuşkonmazlı bir şeyler pişirdiysem bahar gelmiş demektir.


Bu da başka bir pazar kahvaltısı, o pazar da hızımı alamayıp poğaça yaptığımı hatırladım fotografı görünce.


Yine en sevdiğim bahar çiçeklerinden sümbül, ne yazık ki çok az dayanıyor ama  olsun. Sayesinde iki hafta mis gibi koktu salonumuz.


Güzel ağaçlar ne yazık ki şimdi bu kadar beyaz görünmüyorlar. Hafiften yaprakları döküldü, çok çabuk geçiyorsun ilkbahar!


Makarna salatası, çok güzeldi bence.


Başka bir kitap daha. Çooook stresliydim bu fotografı çektiğimde, neyse ki biraz azaldı. Stresle kolay başedemiyorum bazen.


Hollanda'da bisikletiniz yoksa bir hiçsiniz! O kadar net. Bisiklet sadece bir yere gitmek için değildir, aynı zamanda yük aracıdır! :)


Mangal başı olarak da fena değilimdir sevgili okur. O gün yine gerginliğimin doruklarındaydım, barbekü-iki şişe rose-David Bowie-kocamla laflama ve sıcak hava biraz azalttı çok şükür. Geçtiğimiz cumartesiydi, uzun uzun bahçede oturduk özlemişiz.


Pazar da Roelafarendsveen diye bildiğin middle of the nowhere bir yere gittik. Bir arkadasın doğum günü vardı, bir sürü tanımadığım Hollandalı ve Polonyalı insanla laklak yapmak, atıştırmak, kedi sevmekle geçti gün. E fena değildi diyebiliriz.

Nisan güzel başladı umarım herkes için sağlıklı, huzurlu, kahkahalı bir ay olur. Kötü haberlerden uzak olmak dileğiyle...

Sevgiler

You Might Also Like

8 yorum

  1. Tuğba bayılıyorum senin tarzına ve evine, her seferinde kıskanarak değil imrenerek bakıyorum! Sen hep blog yaz olur mu :) İhmal etsen de bırakma

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim, paylaşımlarınız çok içten, samimi, keyifle okuyorum.
    Poğaçalar ne harika görünüyorlar, ellerinize sağlık.
    Ben de stresle kolay baş edemiyorum, bütün metabolizmam bozuluyor resmen. Umarım stresli günleri atlatmışsınızdır.

    YanıtlaSil
  3. Instagramdan da takip ediyorum ama burası daha keyifli :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bloğunuzu beğenerek takip ediyorum. peynirli pohçanıza bayıldım. Tarifini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  5. her ayın ilk günlerinde bu postları bekliyorum önümüzdeki sene almanya veya hollanda'ya taşınacak ve tarzınızı çok seven biri olarak. sade ve cool insanları severim.

    sevgilerimle,
    özlem

    YanıtlaSil
  6. Merimania ne güzel şeyler söylüyorsun hep bana <3 teşekkür eder öperim.

    Banu teşekkür ederim, daha azaldı stresim çok şükür ama tabi ki arada yine hortluyor napalım:)

    Merve teşekkürler <3

    Adsız poğaça tarifini internetten bulmuştum ve hangi siteyi hiç hatırlamıyorum:(

    Özlem çok teşekkür ederim, umarım taşınacağın yerde çok mutlu olursun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Sizi merak ettim...iyi ki tekrar yazdiniz...sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Sizi merak ettim...iyi ki tekrar yazdiniz...sevgiler..

    YanıtlaSil

Labels