Şubat Ayı ve İnstagram

Cuma, Şubat 28, 2014

Bu ay nasıl geçti derseniz hasta bakarak derim. Post bitti dağılabiliriz. Ama gerçekten şubatta hem evde hem işte sade ve sadece hastalıklarla uğraştım. Önce eşim bir hafta boyunca hastalıktan evde yattı. Erkekler ve hastalık konusunda doktora tezleri yazmayı sosyologlara bırakıyorum, oyy, peygamberliğimi ilan edeyazdım ki iyileşti. Ardından Umud kuzusu ishal-kusma hastalığına tutuldu ki zaten midesi hassas. Okulda bir mikrop oluyor tüm çocuklar sıradan geçiriyor, yapacak bir şey yok. Neyse ki iki gün sürdü, fazla uzamadı. Bir süredir de kendim sinüzit gibi bir şey oldum. Her sabah ense ve şakaklarda yoğun bir ağrı, bıngıl bıngıl ve acıyan sinüslere sahibim. Iki gün antibiyotik kullandım ve geçti sanıp bıraktım, vücuttaki iyi bakterileri de öldürdüğü için antibiyotik sevdiğim bir şey değil. Çarşamba sabah ıslak saçlarla bisiklet sürünce tüm ağrılar geri döndü ve evet gerizekalıyım. Neyse bu akşam antibiyotiğe yeniden başladım, bakalım... Yalnız her bulduğuna 'yanlarım ağrıyo yavrııım' diye iki saat anlatan ninelerden bir farkım kalmadı ama günlerim o ninelerle geçiyor ben ne yapabilirim? Ya huyundan ya suyundan...



Umudcuğumla çoğu haftasonu olduğu gibi bir haftasonu daha pancake yapmıştık.


Hava bahar gibi olunca ağaçlarda maymunlar geziyor tabi!


Eve yorgun ya da geç geldiğim günlerin dostu, maksimum 20 dakikada hazır olan ve ailecek çok sevdiğimiz bir yemek: ballı tavuk, sebzeli egg noodle. Umud bunu kungfu panda noodle'ı diyerek yiyor.


Kahvaltı işte, söylenecek çok bir şey yok:)


Çikolatalı kek, Umud Ali'yi oyalama çalışmaları ya da.


Basit ama güzel.


Şu hayatta derli doplu çarşaf dolabı ve kilerden aldığım mutluluğu hiçbir şeyden almadım! Ne güzel şeysin sen domeslik.


Noelde birisi minik okey seti hediye etti Umud'a, her akşam zorla oynatıyor bizi. Ev kahvehaneye döndü.


Arta kalan zamanlarda da işte fotograf çekimi filan, yoğun çocuk.


Biz instagram filtresiyle yüze nur indirmeyi de biliriz!


Selfie boylum.


Madem lor yok ricotta alayım evde bulunsun dedim, ona sür buna sür ertesi güne bitirdim. Ayı kadın.


Şef Umud Ali beyler falafel yemeğe bekler.


Yeni kitaba başladım. Yine kek yaptım, artık utanmaya başlıyorum oburluğumdan.


Aydınlık ve güneşli, şaşırtıcı. Ağız tadıyla kış depresyonuna bile giremedik.


House of Cards izlemece, mother fuckerlığın kitabı yeniden yazılıyor! Çok alçak bunlar karı koca.


Yine bir asyatik menü, mumlar sultan tohumu, asilzade, birinci Umud Ali'nin isteği.


Pazartesi depresyonuyla baş etme timi. Ve hayır işe yaramadı.


Harfleri öğrenmek ciddi bir iştir.


Bir kitaba daha başladım ve churros yaptım. Beklediğimden güzel oldu.


Peynirli, zeytinli, kuru domatesli muffin yaptım. Bence çok güzeldi, özellikle kahvaltı için. Ama Umudcuk tuzlu kek fikrini çok saçma buldu:)

Benim şubatım böyleydi, kendisini pek sevmedim. Mart umarım sağlıklı ve huzurlu olabileceğimiz bir ay olur. Kendime birkaç bahar kararları listesi çıkardım. Biraz daha sağlıklı beslenmek, az hamur işi, çok meyve, çok super-food tüketmek, spor yapmayı artırmak, az ağrı kesici almak, az kahve ve alkol tüketmek, az internetle çok kitapla haşır neşir olmak gibi isteklerim var. Umarım başarılı olabilirim.

Herkese enerjik, güneşli, sağlıklı, huzurlu, sevdikleriyle birlikte geçecek bir haftasonu dilerim.






You Might Also Like

10 yorum

  1. Hahaha Kung fu Panda'yı düşünerek ben bile sevmediğim çoğu şeyi yiyebilirim sanırım, şahane yöntem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz büyü hahah ben de valla:)

      Sil
  2. Selamlar, arada blogunuza bakiyorum, cok tatlisiniz :) Daha once de kurutulmus domates tarifi sormustum, ben Seda. Yine bir sey soracagim :) Granny Stripe battaniyenize bayildim, ne zamandir orme istegim var bebegim icin. Elinize saglik, sorum su, kulandiginiz tig kac numara? Tesekkurler simdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Seda teşekkürler öncelikle, ben yanlış hatırlamıyorsam 3,5 numara tığla ördüm. Ben genellikle 3 ya da 3,5 kullanıyorum.

      Sil
  3. Cok tesekkur ederim Tugba :) Cevabini okuyunca bugun hemen gidip yunlerimi ve 3.5 no tig aldim, umarim seninki kadar guzel olur sonuc.. Cok sevgiler sana ve guzel ailene canim, takibindeyim, daha sIk yazzzzz cok seviyorum postlarini okumayi :) (Seda)

    YanıtlaSil
  4. 4 yaşındaki oğlum fotoğraflarınıza bakıyordu kucağımda ve yorumu şu oldu:
    -Çok güzel bir kadın, değil mi anneciğim?
    Umarım bunun benim yüzümde oluşturduğu tebessümden daha fazlası sizde oluşur :)
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil
  5. Zeynep aaaa öperim olğluşunu, nasıl hoşuma gitti:) eminim o da çok yakışıklıdır!!

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar bloğuma bekliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Sinüzit için bana doktorum karbonat ve tuz karışımını önermişti. Yapıyorum, açılıveriyor sinüslerim. Tavsiye ederim. 1 LT kaynamış suya ,2 yemek kaşığı tuz, bir yemek kaşığı karbonat.Karıştır ve sabah akşam burnuna çek :-) Denizde dalma etkisi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aylin şimdilik geçti ama yeniden olursa -umarım olmaz- deneyeyim bunu, çok teşekkürler

      Sil

Labels