Ocak Ayı Favorileri

Pazar, Şubat 02, 2014


Aylık favoriler yazısı yazmak hoşuma gitti diye bu ay en çok kullandığım ürünleri çekmeceye koymadan hep masa üstünde bulundurdum, hem ne kullandığımı unutmadım hem de yazı yazmayı:) özetle Ocak ayında en çok bunları kullandım.



TheBalm NudeTude palet; doğal makyaj yapmayı seven herkeste bulunması gereken çok kullanışlı bir palet. Ben de bu ay seve seve kullandım.

Mac Fluidline Blacktrack; arada başka eyelinerlar kullansam da her zaman en sevdiğim, en rahat kullandığım eyeliner MAC Fluidline'lar. Ben bunu en az 4 yıl önce aldım sanırım, hala bozulmadı ve hiç kurumadı. Verilen parayı ve çekmecede kapladığı alanı sonuna kadar hak ediyor diyebilirim.

Avon Supershock göz kalemi; yumuşacık yağ gibi bir yapısı var ve kullandığım en yoğun siyah rengi bu kalemle elde ediyorum ama ne yazık ki benim sulanan, kaşınan hassas gözlerimden bir süre sonra biraz akıyor.

Maybelline BB krem; kullandığım birçok BB krem içinde en doğal duran BB krem bu. Ne glowy, ne mat. Sadece cildiniz gibi görünüyor, bitince yeniden kesinlikle alacağım.

Mac Mineralize Skinfinish Natural; ilk çıktığında makyaj severler arasında fırtınalar estiren ve o zamanlar çok kullandığım bu ürünü uzun zamandır kullanmıyordum, bu ay yeniden kullanmaya başladım. Hem tek başına hem fondöten ya da BB kremi sabitlemek için çok güzel. Zaten oldukça kült bir ürün.

Mac Prolongwear fondöten; hiçbir zaman çok kullandığım ya da sevdiğim bir fondöten olmadı. Benim zevkime göre fazla kapatıcı, fazla belirgin, fazla yapay. Ama bu ay cildimde kapatmak istediğim kızarıklıklar vardı stresten, sık sık kullandım. Kapatıcı ve kalıcı fondöten severlere tavsiye ederim. 

Essence i love extreme rimel; bence piyasadaki uygun fiyata bulunacak en güzel rimellerden biri. Özellikle benim gibi dramatik ve gür görünen kirpikleri seviyorsanız. Yalnız gün sonunda ufaktan akıyor bende Essence rimeller:(

Nyc elmalı lipbalm; bence NYC markasının tartışmasız en güzel ürünü bu lipbalmlar. Çok güzel nemlendiriyorlar, kokuları muhtesem ve verdikleri inceden renk çok hoş. Bu ay sık sık bu uçuk pembe olanı kullandım.

Bir başka lipbalm daha. Bu kez Burt's Bees narlı lipbalm; klasik Burt's Bees lipbalma göre biraz daha ince yapılı, nemlendirmesi, verdiği hafiften kızarmış dudak rengi pek güzel.

Mac Date Night dazzleglass; yine çıktığında hepimizin bayıla bayıla kullandığı, tüm övgüleri hak eden bir lipgloss. Date Night içindeki muhteşem ışıltılar, kalıcılığı ve bence bu mevsime çok çok uyan mürdüm-berry tonlarındaki rengiyle hala çok güzel.



Mac Wonderstruck lustreglass; pembe-mercan tonlarındaki doğal rengi, hafif ışıltısına günlük kullanıma ve iş-okul ortamına çok uygun. Bu ay biraz eski Mac'leri hatırlama ayım olmuş.

Rimmel Kate Moss 05 numara ruj; benim en en en sevdiğim rujlardan biri. Gül kurusu ve mat yapıdaki bu rujun herkese, her makyaja ve her ortama yakışacağını düşünüyorum.

Nars Orgasm allık; yani makyajla minicik ilgilenen herkesin bildiği Nars'ın kült allıgı Orgasm'ı bu ay epey kullandım. Her renk ruj ve farla yakışması, her cilt tonuna uyum sağlaması sayesinde yıllardır çok satanlar listesinde olmasını anlayabiliyorum. Ben çok sık kullanmasam da epey seviyorum.



Son olarak mat allık kullanmak istediğimde geçen yaz aldığım TheBalm İnstain serisinden Toile allığı kullandım. Biraz fazla renk veriyor, kullanırken dikkatli olmak ve sık kıllı olmayan bir fırça kullanmak lazım. Annesinin makyaj malzemelerini çalıp makyaj yapmış 12 yaşındaki ergenler gibi görünmek istemeyiz.

Benim en çok kullandığım ürünler bunlar oldu Ocak ayında, umarım Şubat'ta da favoriler yazısı yazabilecek kadar bir seyler kullanabilirim. Çekmecelerimi biraz karıştırıp uzun zamandır kullanmadıklarımı yeniden keşfetmek istiyorum bu ay gibi.

Herkese sevgiler ve mutlu günler dilerim.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Bahsettiğin ürünlerin çoğu benimde sevdiğim ürünler..

    YanıtlaSil

Labels