Makyaj malzemelerini düzenlemece

Salı, Şubat 11, 2014

Çok fazla makyaj yapmayan birine göre makyaj malzemesi almaya gereksiz bir düşkünlüğüm vardı bir ara, artık biten rimel vs harici nerdeyse hiçbir şey almıyorum. Tamam hadi oje de alıyorum hala off! Yalnız oje demişken, oje de artık almamalıyım çünkü iş yerinde hijyen yüzünden oje süremiyorum, e sadece haftasonu kullanmak için de bunlar yeter bence.



Arada bir çekmeceyi boşaltıp içindekileri düzenlemeyi severim, bugün de hazır evdeyim bir el atayım dedim. Önce hepsini yatağın üstüne koydum, kutuları boşaltıp içlerini sildim. Takılar filan karışmış araya, onları başka bir yere kaldırdım.


Tabi böyle yapınca bazı ürünleri yeniden keşfediyor insan, mesela bu Maybelline rujları unutmuşum. Kullanacağım insan gibi.


Daha önceden de yazmıştım Essence'in bu siyah kaplı rujları çok başarılı. Hem fiyatı uygun hem renkleri çok güzel hem de mat olduğu halde dudakları kurutmuyor. MAC rujlarımdan çok kullanıyorum bunları.



Mesela bir de bu MAC glosslar artık biterse çok memnun olacağım. Hepsini çok seviyorum ama sıkıldım hepsinden bir yandan da. Yıllardır ne bitiyorlar ne azalıyorlar ne bozuluyorlar ööööyle duruyorlar!! Asaplarım bozuldu bunlar yüzünden!



Tarafımdan 2-3 kez kullanılıp unutulmuş opi, essie, orly ve china glaze ojeler. Dün gittim iki Essie daha aldım. Bu yıl sonuna kadar beş tane oje bitireceğim na şuraya yazdım ve hiç tane alacağım.

Sonuç şu şekildeydi. Ay yalnız lütfen masaüstündeki burun spreyi, yüzük, kablo, pedikür süngeri gibi dağınıklığa odaklanmayalım :p onları da bilahere topladım. Çekme içine bakalım sadece:)


İçlerinden artık istemediklerimi seveceğini düşündüğüm birilerine vermek için ayıkladım. Yeniden düzenleyip yerleştirdim. Ben ürün grubuna göre yerleştirmeyi seviyorum, allıklar bir yere, pudralar bir yere, aydınlatıcılar bir yere gibi. Bazısı markaya ya da kullanım sıklığına göre düzenliyor ama ben bu şekilde rahat ediyorum. Bu arada bu ikea bölmeli kaplar dünyanın en kullanışlı şeyi kesinlikle. Mutfakta kullanmak için de almalıyım birkaç tane, çok derli toplu oluyor her şey bu şekilde.

Ben sonucu sevdim, dağıtmadan kullanabilirsem pek güzel olur.

Sevgiler





You Might Also Like

12 yorum

  1. mutlaka biliyorsunuzdur ama tekrar yazayim,her turlu makyaj malzemesi acildiktan sonra en fazla 6 ay kullanilmalidir aksi halde icinde ureyen ve gozle gorulmeyen bakteriler sagliginiza cok zarar verir. rujlariniz bitmiyorsa atin onlari ,baska kimseye vermeden yok edin ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tijen evet bu hep söylenen bir şey ama ben kozmetik markalarının daha çok satış yapmak için söylediklerini düşünüyorum. Zaten her ürün için 6 ay değil. Farlar 2 yıl, pudra ve allıklar 3 yıl kullanılabiliyor. Likit ürünler; ruj ve gloss gibi 6 ay. Yalnız bu konu biraz da nasıl kullandığınızla ilgili. Ben tüm ürünleri temiz fırçaya uygularım, direkt cildime ya da elime değdirmem, arada alkollü bezle üst tabakalarını silerim, sıcakta buzdolabına kaldırırım, kimseyle paylaşmam ve karanlıkta saklarım, bu şartlar altında bozulacaklarını düşünmüyorum. Zaten bozulan ya da mikrop kapan bir ürün kendini belli ediyor (sivilce, kaşıntı, kötü koku vs gibi) o yüzden ben o kuralı uygulamıyorum. Sevgiler:)

      Sil
  2. çok düzenli olmuş..gruplandırarak kullanmayı ben de çok seviyorum... her nekadar malzemelerim seninki kadar olmasa da ;) iyi günlerde kullan canım..sadece 1 şey sormak istiyorum.... bukadar çok ürünü kullanırken son kullanım tarihleri geçmiyor mu?? ben 39 yaşındayım ve makyaj işine yeni merak sardım.. ve birçok şeyi de sizlerden öğrenip alıyoruz bizler ama içim hiç rahat değil yep yeni duran ama son kullanım tarihi gelmiş geçmiş ürünleri kullanmak :( bu arada ben de bloguma beklerim sevgiler :) mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Önceki yorumda da yazdım, ben epey dikkatli kullanıyorum ve kendi adıma içim rahat ama bu konularda tavsiye vermek güç, içinize sinmiyorsa az az alıp bitene kadar kullanmak en güzeli.

      Sil
  3. Merhaba,
    Cekmece duzeniniz harika olmus. Lipbalm larinizin bazilari Eos mu? Hollanda'dan aldiysaniz nereden aldiginizi merak ettim. Sevgiler,
    Asli (Amsterdam)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aslı ben hepsini ebay'den aldım. Hollanda'da herhangi bir mağazada satılmıyor ama bazı kozmetik satan internet sitelerinde de görmüştüm. Yanılmıyorsam boozyshop'ta vardı ama ebay biraz daha ucuz.

      Sil
  4. Bende elimdeki ürünlere odaklanıp bitirmeyi yeni ürün almamayı hedefliyorum, zira almayı alışkanlık haline getirmiştim son bir yıldır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli günlük evet benim de amacım o bakalım umarım beceririz:)

      Sil
  5. Cekmecenizi gorunce cok heyecanlandim cunku bir benzeri ben de var ve itiraf edeyim sizinki suanda cok duzenli olmus. Bu kadar urun toplayip bitiremediginizden dert yanmissiniz. Bosverin, ben sadece onlarin orada olmalarini bile seviyorum :)
    Sanirim benim ki biraz toplama meraki :)
    Yeni duzeninizle urunlerinizi daha guzel gunlerde kullanmaniz ve bitirmeniz dilegiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusursuzdeğilim şimdi yine dağıldı bu düzenli halinden eser kalmadı;(

      Sil
  6. Umarım iyisinizdir,her şey yolundadır, bir aydan uzun süredir yazmadınız. Bu arada tarifini verdiğiniz kurabiyeyi neredeyse her hafta yapıyorum kızım çok seviyor diye. Ben de çok seviyorum. Ama onları yapmaya başladığımdan beri bir-bir buçuk kilo aldım:) Günde bir tane yesem neyse, dört beş tane yiyince kilo olarak geri dönüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek ilgin için sağol döndüm döndüm:) evet o kurabiyelerin öyle bir kötü yan etkisi var ne yazık ki;)

      Sil

Labels