Essence - Hey, Nude Oje

Pazartesi, Şubat 17, 2014


Essence'in kum efektli 'sparkle sand effect' serisinden adıyla müsemma bir nude oje. Bej-pembe tonlarında çok açık bir bazın içinde gümüş renkli glitterlar ve beyaz kum efektiyle oldukça zarif görünen bir oje bu. Hatta tam gelin ojesi, biraz fazla zarif benim zevkime göre:)


Ben ne zaman açık renk oje sürsem aynı şeyi düşünüyorum, böyle ojeler bana yakışmıyor ama neyse.


Yapısı çok iyi değil açıkcası, ikinci ve üçüncü katı sürerken alttaki katı sürüklüyor. Ve en az üç kat sürmek gerekiyor ki tam kapatıcı olsun.




Kalıcılığı diğer Essence ojelere göre nispeten iyi, en azından aynı gün değil de ertesi gün uçlardan atıyor :) Silerken de içindeki gümüş glitterlar tüm elinize dağılmasa çok da fena değil aslında.

Herkese sevgiler

You Might Also Like

7 yorum

  1. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bence bu renk gayet de yakışmış ;) renk ne kadar güzel olsa da 3 katta anca kapatabilen ojelere hiç dayanamıyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Tırnak yapın çok güzel o yüzdende oje sende çok hoş görünüyor..

    YanıtlaSil
  4. Herkese çok teşekkürler yorumları için:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba!

    Ben bir şey sormak istiyorum bilginiz varsa... İstanbul'dan uzun dönem için Amsterdam'a geleceğim, uçakta el çantasında değil de büyük valizimde yemek sokabiliyor muyum ülkeye? Yemek derken, annem börek konusunda çok ısrarcı. :)) Ve makarna, hazır çorba paketleri ayrıca. Bir de sormuşken, yine ana valizde 100 ml den büyük krem vs tasıyabiliyoruz değil mi?

    Çok teşekkür ederim şimdiden, uzunca bir soru oldu. :)

    YanıtlaSil
  6. Büyük valizde börek taşımak sorun olmaz, ben de epey yiyecek getiriyorum her seferinde:) sıvı bir şey olmadıktan sonra sorun olmuyor. Ama makarna ve hazır çorba biraz garip buldum açıkcası, burda da var her markette onlar, bence gerek yok ta ordan getirmeye ama siz bilirsiniz. Ana valizde krem boyları vs sorun değil, taşıyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Goedemorgen! Çok çok teşekkür ederim. Hazır çorba, makarna gibi kuru gıdalar yine anne ısrarı :)) İlk hafta yemek pişirmeye çok vaktin olmaz, yerin varken al burdan diye tutturdular vallahi :):) Bakalım dilerim güzel geçer her şeyler, çok teşekkür ederim tekrar :)

    YanıtlaSil

Labels