Bugün ne yedim?

Perşembe, Şubat 06, 2014

Güya Ekim ayında dedim ki arada yediklerimin çetelesini tutacağım. Heyhat! Aylar geçti ikinci post yeni geliyor. Neyse napalım, geç olsun güç olmasın. Bugün bunları yemişim ben;



Kahvaltıda overnight oat yedim. Bugünkü gibi evden çok erken çıkmam gereken günlerde çok pratik oluyor. Kahvaltı yapmadan evden çıkmak benim için kesinlikle imkansız, hemen başım döner tansiyonum düşer vs. O yüzden illa ki bir şeyler yerim vaktim azsa bile. Bunu hazırlamak için akşamdan bir kaseye biraz yulaf koydum, üstünü bir parmak geçecek kadar da soğuk süt ekleyip dolaba kaldırdım. Sabaha kadar yulaf yumuşuyor ve çok lezzetli oluyor. Sabah dolaptan çıkarıp üstüne meyve ya da fındık, ceviz vs ekleyebilirsiniz. Ben Umud'un yarısını yiyip bıraktığı zavallı bir elmayı ince kesip bal ve tereyağıyla azıcık çevirip üstüne ekledim bu kez. Çok güzel ve doyurucuydu.


Sabah kahve içmeden uykusu açılmayanlardanım, eskiden senede birkaç fincan kahve beeelki içerdim ne ara bu hale geldim bilemiyorum.


Erken çıkıp erken geldim bugün, öğle yemeğinde evdeydim. Normalde öğle yemeği için ya sandviç, ya dürüm ya da akşamdan kalanları yerim yeniden yemek hazırlamam ama bu kez sanırım ara öğünümü atladığım için gözüm doymadı. Orjinal tarifiyle ne kadar uyumlu bilemem ama ben hafiften uydurmasyon bir Nachos yaptım. Nacho cipslerin natural olanından kullandım, bir kat cips bir kıymalı-meksika fasulyeli harç, bir kat rende çedar peyniri şeklinde döşedim. Katlar tamamlanınca mikrodalgada 30 saniye tutup peynirleri erittim. En üste de avokado, kırmızı biber ve domates doğradım. 


Akşam yemeğinde ise iki parça slavink ve actifryda pişirdiğim patates ve 'ay bunlar ölmek üzere bari patateslerle birlikte pişsin' diye son anda eklediğim fasulyelerden yedim. Slavink çok sevdiğim bir şey değil ama pratik olduğu için ara ara alıyorum marketten.  Bir çeşit sosis-köfte karışımı bir etin etrafına incecik bir et yaprağı sarmışlar diye tarif edebilirim sanırım. Kızartıyorsun bitti. 

Bunlar harici şu an bir fincan yeşil çay içiyorum, bol bol da su içtim klasik.

Benim bugünkü yemeklerim bunlardı, yarına ekşili-nohutlu pırasa yapacagım sanırım. Öğlen de Umud beyin arkadaşları yemeğe geleceği için patates kızartacagız! 

Herkese iyi geceler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ne güzel şeyler yapmışsın yemişsin afiyet olsun :) Bu postu beğendim devamını beklerim canım

    YanıtlaSil
  2. Sitenizi çok sevdim takip edecekken ancak gfc'nizde bir sorun olduğunu gördüm http://guney59.blogspot.com.tr/2014/01/izleyici-gadgeti-nasl-gorulur-yaplr-gfc.html bu post size yardımcı olacaktır Bloguma da beklerim :)) http://asliliatalay.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Labels