Bitirdiklerim - 20

Pazar, Şubat 09, 2014


En son iki ay önce yazmışım bitenler yazısını. Bugün baktım yine epey birikmiş, yeni yazı zamanı gelmiş dedim. Hem seviyorum bu yazı dizisini hem de yazarken kendime her seferinde kızıyorum. Biraz daha AZ ürün bitirmek istiyorum, nasıl yapabileceğimi henüz bilmiyorum:)

Dove kuru saçlar için şampuan ve saç kremi - bir market şampuanına göre iyiydi bence, benim bir şampuandan beklentim sadece nem vermesi oldu bir süredir, iyiydi bu ikisi.

Guhl dalgalı saçlar için şampuan ve saç kremi - bu marka Türkiye'de var mı emin değilim. Hollanda'da normal drugstorelarda satılıyor. Fiyatı Nivea ve Dove gibi markalara göre bir tık pahalı. John Frieda ve Aussie gibi daha çok ama ne yazık ki sevmedim. Dalgaları belirginleştirmeyi vaad ediyordu ama hiç öyle bir etki hissetmedim. Verdiği nem de yetersizdi, yeniden denemem.

Nivea köpük, her bitenler yazısında bir tane bundan bulunuyor sanırım. Aslında çok da memnun değilim ama yerine ne alacağımı bilmediğim için kullanmaya devam ediyorum.

Gliss durulanmayan saç spreyi, çok uzun zaman önce aldım ve her banyodan sonra kullandığım halde yeni bitti, bu kadar uzun süre gitmesini sevdim. Saçımı havluya kuruladıktan sonra bundan 3-4 fıs sıkıp tarıyorum, hem yumuşatıyor hem taramayı kolaylaştırıyor. Çok severek kullandım ama yeni bir şey denemiş olmak için yerine Syoss'tan böyle bir sprey aldım. Bakalım o nasıl...

Avon kuru saç uçları için serum, bunu binlerce yıl önce aldığım zaman yazmıştım, toplamda üç şişe kullanıp bitirdim. Güzeldi ama çok sıkıldım kendisinden artık. 

Rituals Zensation vücut peelingi, muhtesem kokuyordu ama yağlı yapıdaki vücut peelinglerini pek sevmediğini artık kabullendim.

The Body Shop Neroli Jasmin vücut kremi, kokusu biraz ağırdı o yüzden çok sık kullanmadım. Şişenin yarısı bitti ama artık bozulduğuna inanıyorum ve atıyorum.

Kruidvat Bademli duş jeli, noelde bir hediye paketinden çıkmıştı, kendim akıl edip almazdım ama epey severek kullandım.

Nivea Hydra Express el kremi, çok hızlı emilen hafif bir kremdi. Sevdim ama bayılmadım.

Nivea pure&natural krem, güzeldi bu. Evde zaten bir kavonoz Nivea krem illa bulunur.

ROC makyaj temizleme sütü, benim yıllar yıllardır severek kullandığım makyaj temizleyicisi bu. Daha önceden de bahsettim blogda. İşini çok iyi yapıyor, makyajı çok iyi temizliyordu. Çok üşenirsem bunu kullanıp bıraktığım da oluyordu, o haliyle bile iyiydi. Çok uzun zamandır kullandığım için bitince başka marka aldım ama hala seviyorum.

Essence Get Big rimel, piyasadaki fiyat-performans açısından en iyi rimeller Essence'in bence. Hepsini denemek istiyorum sıradan. Bu da verdiği kararında dolgunluk ve uzunlukla çok güzel bir rimeldi.

Herkese çok güzel pazarlar dilerim. 


You Might Also Like

2 yorum

  1. Kopuk konusunda kivircik sac sahibi bir bayandan tavsiye olsun: Loreal Studio Line Curl Power... Denemediyseniz belki bir sans verirsiniz...

    YanıtlaSil
  2. Yazdım aklıma kesinlikle deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Labels