Yves Rocher Alışverişi

Salı, Ocak 28, 2014


Yeni markalar denemeyi sevsem de nedense bunca zaman Yves Rocher'den bir şey almamıştım. Geçenlerde internet sitesine bir gireyim dedim, şansıma indirim de vardı ve bunları aldım. Cilt bakım ürünleri biraz bekleyecek çünkü elimdeki Kiehl's ürünleri bitsin istiyorum önce. Diğerlerini denedim bile!


Detoks etkili bu seriyi çok seveceğim gibi hissediyorum. Ben makyajımı silmek için bir temizleme sütü, göz çevresine de kullanılabilen bir tonik ve peeling etkili bir yüz yıkama köpüğü aldım. Yüzdeki yorgunluk izlerini silmeyi ve yüzü daha genç göstermeyi vaad ediyor bu seri. Göreceğiz.


Hydra Vegetal serisi normal ve karma ciltler için öneriliyor. Ben bu serinin jel yapıdaki nemlendiricisini bir kez denemiş ve sevmiştim, bence diğerleri de güzel olabilir. Spf 25 gündüz kremini, toniğini ve yüz yıkama jelini aldım. Sanırım spf'siz kremini de alacağım gece kullanmak için.


Herkes tarafından çok övülen göz makyajı temizleyicisini aldım ve denedim ama ben çok bayılmadım açıkcası. Çok yağlı bir yapısı var ve kullandıktan sonra göz çevresini aşırı yağlı bırakıyor. Ben uzun zamandır krem yapıdaki temizleyicilerle makyajımı temizlediğim için unutmuşum böyle yağlı göz makyajı temizleyicilerini. Onun harici bir de kayısılı peelingi aldım, denedim bir kez ve hoşuma gitti gibi. Biraz daha kullandıktan sonra yorum yapabilirim.


Mutfakta kullanmak için vanilyalı sıvı sabun ve el kremini aldım. Kokuları çok sıcak, tatlı ve güzel, tam bu mevsime uygun. Ama eminim yazın çok bayar. Sabun çok güzel, azıcığı bile güzel köpürüyor ama krem biraz az nemlendiriyor gibi. Ya da ben çok aşırı nem veren kremleri seviyorum.


Çantada taşımak için bu susuz el temizleme jelini -bunun bir adı var mı?- ve el kremini aldım. El kremi su gibi, ekmek gibi bir zaruriyet bence. Jeli henüz denemedim ama krem güzel. Yapış yapış yapmadan iyi nemlendiriyor ve güzel kokuyor.


Ayak peelingi ve ayak kremi de bu alışverişte çok memnun kaldığım iki ürün oldu. Ikisi de lavanta kokuyor; peeling güzel arındırıyor, krem de iyi nemlendiriyor . Tüpte olduğu için minicik gibi geldiler önce gözüme ama gramajları ortalama bir ayak kremi-peelingi ayarında, yani 50 gr.


Organik vücut bakım ürünleri serisinden ballı ve müslili dudak balmı, duş jeli ve vücut kremini aldım. Dudak kremi çok özel değil, bildiğimiz dudak kremi ama özellikle vücut kremini çok sevdim. Çok iyi nemlendiriyor ve çok güzel kokuyor.


Bunlar da denemem için siparişin beraberinde gelen deneme boy ürünler. Lily of the valley duş jeli ki Breaking Bad dördüncü sezon finalini izledikten sonra gelmesi pek manidar oldu, hoş kokuyor ve iyi köpürüyor, tam boyunu alabilirim. Nutrivite Vegetal serisinden besleyici yüz kremi, içinde 15 ml var, denedim ve beğendim. Son olarak da Ambre Noir erkek parfümü, doğal olarak evin beyine verdim. Kokusu bence gayet güzel bu parfümün.


Son olarak kutudan bir sürü tester çıktı. Böylelikle yves rocher kalbimi kolayca çaldı diyebiliriz. Tester konusunda cömert olan marka iyidir, kahrolsun cimri markalar ! Yalnız bol bol anti-age ürünler göndermişler, bir şey mi ima ediyorlar bilemiyorum :P

Benim aldıklarım bunlardı, bir dahaki sefere bunu mutlaka al dediğiniz, kullanıp sevdiğiniz Yves Rocher ürünleri varsa bilmek isterim.

Mutlu ve sağlıklı günler!

You Might Also Like

6 yorum

  1. ayak peelingini ve arnica el kremini ben de çok sevmiştim. krem tam çantaya atmalık, hemen emiliyor. ben pompalı şişedeki el kremlerinden yulaflıyı da beğenmiştim.
    ayrıca tavsiye edeceğim ürün de shea lipbalm. onarıcı diye geçiyordu yanılmıyorsam.

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan hepsini <3 Ayak peelingi ve vanilyalı el kremi benim de favorilerimden. El kreminin az nemlendirdiğine katılıyorum, çok soğuk havalarda daha yoğun birşey sürüyorum ben, o ara elimde ne varsa artık. Vanilyanın vücut kremi de çok güzel denemek istersen ( kavanozda olan ) Yalnız exfoliating cleanser'dan nefret etmiştim, ciltte yağlı bir tabaka bırakıyordu, kokusu da fenaydı. Tabii ben 2 sene önce falan denemiştim, içeriği değişmiş olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Ambalajlamalar biraz değişik geldi bir süredir almıyorum YR den şampuan dışında o yüzden mi yoksa orada mı değişik bilemedim :)
    güle güle kullan
    susuz temiz temizleme jeli tam da ihtiyacım olan şey aslında bir bakayım burada :)

    YanıtlaSil
  4. Gule gule kullanin, bi ara evidence parfum hediye olarak gelmisti ama fena diildi sevmistim kokusunu.
    Sultan

    YanıtlaSil
  5. iki yil once parfüm ve ruj almistim.parfüm fena degildi,ruj u ise attim cok sertti.bir yil sonra dogum günümde bir paket geldi,actim bir yil once aldigim parfümün üc boyunuda koymuslar hediye degil ücünunde parasini istiyorlardi 80 euro hemen paketi geri gönderdim birde kargo ücretini ödedim.yani bunlardan alisveris yapmak basa beladir.
    sevgiler hülya

    YanıtlaSil
  6. Dofa yulaflı krem ve Shea lipbalmı yazdım aklıma, teşekkürler :)

    Onor teşekkür ederim:) sanırım vanilyalı seriden birkaç şey daha alacağım çok sevdim kokusunu.

    Kozmetik deneyimleri teşekkür ederim, muhtemelen kapları burda farklıdır olabiliyor öyle:)

    Sultan evidace'ın testerını verdiler bence de fena değil, günlük kullanıma uygun gibi.

    Hülya aaa üzüldüm böyle kötü bir tecrübe yaşamana, ben çok sorunsuz alışveriş yaptım,

    YanıtlaSil

Labels