Sheinside ve Asos Alışverişi

Pazartesi, Ocak 13, 2014

Merhaba


O kadar uzun zamandır online alışveriş yapmadım ki, ufak tefek birkaç şey dışında bir şey almadım. Yaz sonu karar vermiştim; dolapta etiketiyle duran kıyafetleri giymeden, bir kez giyip bir kenara attıklarımı paralamadan bir şey almayacaktım. Sözümü de tuttum. Kolay oldu mu derseniz, evet çok kolay oldu. Alışveriş sitelerine normalde hergün bakarım ama bu süreçte açıp bir kez bile bakmadım. Görmeyince de canım istemedi. Mağaza gezme konusu daha kolaydı çünkü aylardır çok yogunum ve aşırı değerli haftasonlarımı kapalı ve bunaltıcı mağazalarda geçirmek yerine film izlemek, ormana gitmek, görmediğim bir yer görmek gibi daha güzel faaliyetlerle geçirdim. 

Fakat kasım sonu malum sorun baş gösterdi, giyecek hiçbir şeyim yoktu! Abartmadan birkaç şey almaya kart verdim. Sheinside sitesini hep duyuyordum ama bir şey almamıştım, denemek istedim. Kasım sonu verdiğim siparişler aralık sonu ulaştı. Evet çok çok uzun bir süre bence ama ücretsiz postayla geldiği için bir taraftan da normal. Aldıklarıma gelirsek toplu hali bu şekilde; 


Iki sweatshirt, bir kazak, bir gömlek ve bir şort-etek.

Kenzo sağolsun göz baskılı sweatshirtler her yerde, kimisi nefret etti bu desenden ama ben çok sevdim. Görünce de hemen attım sepete.


Bu da Alexander Wang kuslarindan. Buruşmaz, kırışmaz, yaşasın sweatshirler.


Puantiye beni çok mutlu eden bir desen. Lacivert beyaz birlikteliğini de her zaman sevmişimdir. Bu kazağı da sevdim.


Bu seneye kusacagımız ama şu an için çok şeker olan kalpler için Burberry'ye teşekkür etmeliyiz. 


Bu şort etekler çok çok rahat, bir de bunun kumaşı çok kalın ve kışlık, en azından kapladığı bir karışı sıcak tutabilir.


Bu ikisini giydim bile! 



Asos çizme. Düz, detaysız, rahat, siyah, her şeyle uyar. 



Asos cut out bot. Açıkcası bu cut out botları epey çirkin buluyorum ama bir taraftan da hoşuma gidiyorlar. Asos indiriminde nerdeyse dörtte bir fiyatına görünce aldım gitti. Şortlarla birlikte güzel duracağını düşünüyorum.

Benim aldıklarım bu kadar. Herkese musmutlu pazartesiler dilerim, en azından benim berbat pazartesimden daha güzel bir pazartesiniz olsun. Öperim.











You Might Also Like

7 yorum

  1. Kalpli gömleğe bayıldııııım =)
    Yalnız ben assostan bilmediğim marka ayakkabı almaya cesaret edemiyorum numarası tutmaz diye. Hiç iade işlemi yaşadınız mı, sorun oluyor mu?
    Bu arada ben de bloguma beklerim, henüz çok mini mini ama =))
    http://neselizebra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar birkaç şey oldu geri gönderdiğim ve hiçbir sorun yaşamadım, ürün elllerine geçince hemen para iadesi yapıyorlar.

      Sil
  2. ürün bedenleri nasıl acaba? normalde kaç beden giyip asosta kaç beden alıyorsunuz? ve tabi ayakkabılarda durum nasıl?

    genelde kalıpların küçük olduğu söyleniyor.

    YanıtlaSil
  3. ürünlerin bedenleri nasıl acaba? normalde kaç beden giyiyorsunuz? burda hangi bedeni satın alıyorsunuz? Genelde kalıpların küçük olduğu söyleniyor. Ayakkabılarda durum nedir?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Emel, bence Asos'un kıyafet bedenleri azıcık büyük, ben normalde 34 giyip Asos'tan 6 beden alıyorum çok çok az geniş oluyor ama kesinlikle aşırı değil yine kendi bedenini alabilirsin. Ayakkabılar tam oluyor, ben 38 giyip uk 5 alıyorum. Sheinside'in bedenleri biraz küçük.

    YanıtlaSil
  5. canım eteğe bayıldım, http://www.lovestil.com/kategori/giyim/etek bak birde burayı öneririm, mutlaka denemelisin.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba asosun ayakkabı kalıpları nasıl acaba? 40 numara giyiyorum. 6.5 yok sitede 7 var

    YanıtlaSil

Labels