Golden Rose Rich Color Oje - 23

Pazar, Ocak 05, 2014

Merhaba


Yeni yıl geçse de bugünlerde içimde kırmızı oje kullanma isteği hala sürüyor. Aldığımdan beri en çok kullandığım ojelerden biriydi bu, blogda bunca zaman yer bulamamış olması benim hatam. 



Ama neyse ki daha fazla uzatmadan yer verebildim. Bu oje tam benim güzel kırmızı oje standartlarıma uygun, ne çok mavi tonlu ne çok mercan bence tam kararında.


Fotograflarda tek kat sürdüm, bence tek kat için yeterince kapatıcı. Az vaktim varken kullanmayı seviyorum o yüzden. Kalıcılığı fena değil, çok uzun süre düzgün kalmasa da akşamına uçlardan atan ojelerden değil.

Özetle golden rose bu seriyi çıkararak çok iyi yapmış, Türkiye'ye gidince birkaç rengini daha kesinlikle alacağım.

Herkese musmutlu haftalar dilerim. Ben iki haftalık tatil sonrasında bu pazartesiyi geçirebilmek için içimden bolca işleyen demir ışıldar, akan su yosun tutmaz, boş oturanı Allah sevmez vs deyip duracağım!




You Might Also Like

4 yorum

  1. bu golden rose ojeler gerçekten çok başarılı. Kolay sürülüyor, tek katta renk veriyor.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Blogunuzu severek takip ediyorum. Sizi de kendi bloguma beklerim - destek için siteme katılmanız beni çok mutlu eder http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Blogunuzu severek takip ediyorum. Sizi de kendi bloguma beklerim - destek için siteme katılmanız beni çok mutlu eder http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil

Labels