Kasım Ayı ve İnstagram

Cumartesi, Aralık 07, 2013

Sizin evde de '2013'ü de yedik, vay anasını' şaşırmaları başladı mı? Bizde çoktan başladı. Kasım da bittiğine göre, kişiliksiz ve kasvetli aralık ayının daralmaları başlayabilir. Benim kasım ayım çokça yoğunluk, stres, hastalık ve ağrı sızıyla geçti ne yazık ki. Arada Umud'la ikimizin doğum günleri de olmasa hepten zarar ziyan bir aydı ama napalım. Olur öyle.



Bu kitapcağız epey süründü elimde vakitsizlikten ama neticede bitirdim, yorumlar gelecek.


Sizce de çocukcuğumla çok uyumlu bir çift değil miyiz?


Orman çocuğu Umud öğretmenleri ve arkadaşlarıyla ormana gitti. Bu fotografı da öğretmeni çekmiş.


Bu da Umud'un doğumgününde ben ve artık ölmüş sardunyalarım.


Tuğba Sütçüoğlu. Gerçek bir süt delisiyim!


Bu da yakın dostum. Giden günlerimiz oldu kendisiyle.


Ve yaşasın haftasonu anlarından biri.


Sabah rutini serisine devam. Pufff, sabahları hiç sevmiyorum.


Bağzı sıpaları antrenmana götürmüştüm, hava da buz olunca bereler atkılar çıktı tabi dolaptan.


Obur sincap blogundan pek güzel bir tarif bu. Arkadasım Deniz yazmıştı, ben de bir Asya yemekleri sever olarak denedim ve pek sevdim. Siz de deneyin!


Bu da evde oldugum günler sıklıkla yaptıgım geç kahvaltı-erken öğle yemeği uydurmasyonlarından biri. Pek güzeldi ama.


Bu ikisini yeni aldım, şu soğuk günlerde yeterince ısıtıyorlar.


Hünkar beğense de Umud pek beğenmediği için sık pişirmediğim ama çok sevdiğim hünkar beğendi.


Harry Potter'ın tüm kitaplarını türkce olarak sanırım onlarca kez okuduktan sonra kütüphaneden Hollandacasını aldım. Tüm isimleri değiştirmiş zalım hollandalılar saçma bir şekilde. Sevmedim sorry.


Balkabagını çeşitli şekillerde tüketmeye devam. 


Soğuk da olsa sonbahar güzel değil mi? Şu yapraklara bakın.


Ve şunlara... Burası benim her sabah otobüse bindiğim durak, şu ilerde görünen bisikletlerin arasına da bisikletimi park ediyorum. Aslında evimizle durak arası yürüyerek 6 dk filan ama bisikletle 2 dk oldugundan, ben de sabahları saniyelerle yarıştığımdan durağa bisikletle gidiyorum :)


Bazen canım çok 'gün yemeği' çekiyor. Öyle anlardan birindeki akşam yemeğimiz.


İnstagramda en sevdiğin beş ruj tag'i için yapmıştım bunu. Seçmek hiç kolay olmadı. Düşünüp bunlarda karar kıldım. Essence - 05 Dare to be nude Maybelline - Born with it Rimmel - 07 Kate Moss MAC - See Sheer Chanel - En Vogue.


Yeni Pip Studio fincanım çok güzel değil mi? Bence çok güzel:) bir de pinterestte bu brokoli lokmalarını hep görürdüm, denedim ve en sevdiğim atıştırmalardan biri haline geldi.


Uyuyana kadar biraz mum ışığı görmek beni rahatlatıyor.


Bir akşam eşim evde yokken Umud'a birlikte uyumak için izin verdim -hoş vermesem de sabaha karşı bir göç yaşanıyor ama- o da sağolsun yedi sülalesini doldurmuş yatağa.


Haftalar sonra bir Galatasaray maçı seyredebildim, kuru kuru olmazdı.


Çiçekli evle çiçeksiz ev bir olmuyor değil mi? Bunları oğlum seçti.

Umarım Aralık tüm sevimsizliğine rağmen Kasım'dan iyi geçer hepimiz için.

Sevgiler ve çok güzel cumartesiler dilerim.


















You Might Also Like

16 yorum

  1. çok hoş ve esprili bir kadınsınız, sadece bunu söylemek istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler böyle güzel bir yorum için.

      Sil
  2. Anne oğul harikasınız, sütlere diyecek söz bulamıyorum, pip studio fincanlar kıskanılası :) ev keyfi fotoğraflarını ayrıca seviyorum, buradan bakarken bile huzur veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, e gel birlikte keyif yapalım bende fincan bol:) süt de içeriz:)

      Sil
  3. dolu dolu bir post olmuş, çok sevdim ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Ne güzel bir post olmuş. Bu instagram yayınlarınızı seviyorum. Hastalıksız, stressiz ve soğuk olmayan bir Aralık diliyorum sizin için...
    DilekY.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim umarım hepimiz için öyle bir ay olur:)

    YanıtlaSil
  6. Sizin blogunuz nedense bana mutluluk hissettiyor.Bi huzur var. O brokoli atıştırmalıklarının tarifini nasıl buluruz ?

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Aylin, pinterestte görmüştüm. Haşlanıp küçük küçük doğradıgın brokokiyi iki yumurta göz kararı galeta unu ve rende kasarla karıştırıyorsun. Kaşıkla küçük parçalar alıp fırında kızarana kadar pişiriyorsun hepsi bu :) birşeyler izlerken atıştırmayı çok seviyorum ben:)

    YanıtlaSil
  8. blogunuza bayılıyorum, instagram'dan da takip ediyorum tabi, çok cool, esprili ve zekisiniz, ayrıca çok sadesiniz. pek çok abartılı ve gösterişçi blogun varlığının yanında, bu blogu okumak bana mutluluk veriyor, teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem çok teşekkür ederim utandım:) sağol beğenip takip ettiğin için.

      Sil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş keyifle okudum eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli günlük teşekkürler beğenmene sevindim:)

      Sil
  10. Çocukcuğunuzla pek uyumlusunuz. Sonbahar, kış fotoğrafları, yemek fotoğrafları da sabah sabah iştah kabartıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açken bakmak sakıncalı :p çok teşekkürler yorumun için, sevgiler:)

      Sil

Labels