Bitirdiklerim -19

Pazartesi, Aralık 16, 2013



2013'ün son bitenler yazısı. Evet bu sefer hakikaten abartmışım. 2014 kararlarım içinde DAHA AZ ürün tüketmek var. Dünyanın bir yerinde tek başına oluşturduğum bir plastik çöplüğü olduğunu düşünüyorum bir süredir. Peki daha az nasıl tüketirim? Bir kere elimde üç çeşitten fazla muadil ürün bulundurmamaya karar verdim. Elimdekileri atacak değilim, yeni almaktan bahsediyorum. Bizim evde her zaman 20 şişeye yakın duş jeli ve vücut losyonu var mesela! Ne gerek var? Neyse umarım uygulayabilirim bu planımı. Şimdi ürünlere geçeyim;

Dove saç dökülmesine karşı şampuan, saç kremi ve maske; firmanın hediyesiydi ve benim gibi çok saçı dökülen biri için içe yarasa güzel olurdu. Dökülme sorunuma hiçbir faydası olmadı ama güzel temizleyip yumuşatıyordu.

Lush Mask of Magnaminty; yüz kere adı geçti burada sanırım. Bittikçe alıyorum.

The Body Shop Food Rescue; bu ayak kremi çok güzeldi. Hem harika nemlendiriyor hem çok güzel kokuyordu. Uzun süre kullandım, şimdi başka ürünler denemek istiyorum ama illa ki yeniden alırım.

Palmolive Duş Jelleri güzel köpüren, ucuz, kışa yakışır sıcak kokulara sahip olmaları sebebiyle hoşuma gitti.

Nivea roll-on double effect benim en sevdiğim deodorant, döne döne alıyorum.

The Body Shop Neroli Jasmin benim gibi yasemin kokusu sever biri için bile ağır bir kokuya sahipti ama yine de kullandım. Eşim çok begeniyor ama bu seriyi, koku zevki çok değişken malum.

Nivea duş yağı acele acele duş aldığım ve sonrasında kremlenmekle uğraşmak istemediğim günlerde severek kullandığım bir üründü.

Nivea Powerfruit duş jeli de canlandırıcı ve enerji veren bir kokuya sahipti, sevdim.

Nivea ve Andrelon saç köpükleri; ilki çok tutucu ikincisi hiç tutucuydu. Gönlüme göre köpük bulamadım.

Lush Flying Fox ve Olive Branch duş jelleri; bu ay sanırım sürekli banyoda yaşamışım ben?! Bu nedir? Ikisi de süppeerdi, kokuları bu mevsime o kadar uygun ve rahatlatıcı ki bence piyasadaki en iyi duş jellerinden bunlar.

Garnier narlı ve greyfurtlu peeling; duşta kullanmak için pratik ve hoş bir üründü ama çok etkili olduğunu söyleyemem. Bir zararını da görmedim ama, fena değildi.

Blond Amsterdam el kremi ilginç kokusuyla başta çok hoşuma gitmese de sonradan alışıp bitirdim. Ama yine de piyasada 10€ fiyata daha güzel el kremleri var.

Rituals Zensation vücut kremi de çok çok güzeldi. Kokusu ve hafif yapısı benim çok hoşuma gitti, severek kullandım.

Albert Heijn aseton; eşim dışarı çıkarken aseton da almasını söylemiştim. Sen git marketten al, düyanın en kötü asetonuydu. Bir tırnak silmek için on pamuk filan harcıyordum. Şükür bitti.

Sevgiler 

You Might Also Like

11 yorum

  1. bu boşları gösterme, yayınlama kafasını gerçekten çok merak ediyorum. biraz anlatır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafası derken sebebi mi demek istediniz? Bir ürünü bitirdikten sonra yapılan yorumlara birkaç kullanımdan sonra yapılan yorumlardan daha çok güveniyorum ben kendi adıma. Birçok kişi de sanırım böyle düşünüp okuyor. O yüzden böyle bitene kadar bekleyip topluca kısa kısa yazıyorum ben. Sevgiler:)

      Sil
  2. Kafasını anlamaya çalışıosan çalışma üstüne üstük bide yorum yazıosunuz begenmiyosanız niçin bakıyorsunuz.ben ürünü kulllanıp bitirenler hakkındaki yorumlarını okumayo seviyorum tuğba hanımcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ama küfür olmadıktan sonra böyle yorumlardan rahatsız olmuyorum ben, herkesin beğenisi farklı neticede:)

      Sil
  3. Ben de seviyorum bitenler yazısını, böylece kullanan kişilerin yorumlarına dayanarak hiç işime yaramayacak şeyleri almıyorum mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elvan işine yaramasına sevindim:)

      Sil
  4. yani kısaca boş insanlar, işi gücü tüketmek olan, koca parasıyla geçinen insanlar klubü değil mi? mesailer sizsiz çok sıkıcı. iyi ki varsınız devam edin tabii ki. ben de beğenerek, gülerek takip ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar ayıp böyle konuşmanız, bu kadar nefret dolu olmanızı anlamadım. Ayrıca koca parasıyla geçinmiyorum ki geçiniyor olsam bile bu laflarınızı hak etmezdim. Ayrıca boş ve sıkıcı bulduğunuz bir bloga neden girip yorum bıraktığınızı çözemedim, hayat kısa keyif aldığınız sitelerde gezin bence. Iyi akşamlar.

      Sil
  5. Mask of Magnaminty'yi ben de seviyorum, kışın çok maske yapmıyorum diye bu sefer almadım ama bahar gelir gelmez alırım yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kışın çok maske yapmıyorum, soğukta yüzümü yıkayıp nemlendirici sürebildiysem ne mutlu haha:) ben de beklerim biraz büyük ihtimal.

      Sil
  6. Plastik çöpü deyince aklıma bu geldi:http://www.dailymail.co.uk/home/moslive/article-2162653/Maldives-island-paradise-Thilafushi-trashed-reduced-pile-rubbish.html

    YanıtlaSil

Labels