Umud Ali 5 Yaşında

Pazar, Kasım 03, 2013


5 yıl önce bu saatlerde kendimi bir tır gibi hissediyor, yataktan kalkmak için on hamle yapmam gerekiyordu. 12 saat sonra Umudcugumun doğacagından habersiz, hamileliğin galiba sonsuza dek süren bir şey olduğunu düşünüyordum. Ne kadar minik, öyle küçük ayak mı olur hahah derken beş yıl geçti ve benim pek yakışıklı, pek akıllı bir küçük adamım oldu bile. Ayakları hala avcuma sığıyor, hala boynu bebek gibi kokuyor. Ve ben onu hergün daha çok seviyorum.



Dün evde yakınlarımızla birlikte Umud'un dogum gününü kutladık, güzeldi yedik içtik birlikte. Yarın da okulda arkadaşlarıyla ve öğretmenleriyle kutlayacak. 



Ne iyi etmişim de doğurmuşum. Çok mutlu, sağlıklı, huzurlu, eğlenceli bir 5 yaş diliyorum çocuğuma.

You Might Also Like

3 yorum

  1. zaman ne cabuk geciyor, bizler de ablaları olarak tatlı Umud Ali'nin buyumesini izliyoruz.. Nice guzel yaslar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Dilerim dileğin kabul olur :)

    YanıtlaSil
  3. Bende uzun ,saglikli ve huzurlu bir omur diliyorum yavrunuza.Rabbim evlatlarimizi daima korusun,hayirli gelecekler nasip etsin insallah.

    YanıtlaSil

Labels