Kasım Favorileri

Perşembe, Kasım 28, 2013


Merhaba

Olmayacak şey oldu ve ben kasım ayında haftasonları hariç düzenli olarak hergün makyaj yaptım! Tabi yine hafif ve günlük şekilde ama olsun, hiç yapmayıp solgun görünmekten iyidir. Ve sürekli aynı ürünleri kullandım, etrafımdakiler sıkıldı görmekten ama ben kullanmaktan sıkılmadım. O yüzden de bu favoriler yazısını yazmaya karar verdim, belki böyle sık kullandığım ürünler oldukça yazarım.

Golden Rose Rich Color ojeler aylardır favorim zaten. Bu ay da döne döne bu üçünü kullandım. Ama artık sıkıldım uzun bir süre için çekmecenin derinliklerine girdiler. Pembe olan burada, nude olan ise şurada yazılı. Kırmızıyı da ekleyeceğim bir ara.

TheBalm Shelter çok çok güzel bir renkli nemlendirici. Yapısı, rengi, dokusu, hafifliği tam benim sevdiğim tarzda. Bitince kesinlikle yeniden alacağım, tabi bunun için Türkiye'ye gitmem gerenk.

Essence Get Big ve Maybelline Define-a-lash rimeller. Bu ikisini üst üste kullandım. Get Big muhteşem bir maskara ve verdiği efekt çok çok güzel, herkesin denemesi gerektiğini düşünüyorum. Tek sorunu gün sonu hafiften göz altlarına dökülüyor. Üstüne maybelline maskarayı sürerek sabitledim. 

Essence Long Lasting serisinden ki bu seri en sevdiğim göz kalemi serilerinden, Hot Chocolate günlük kullanmaya çok uygun muhteşem bir çikolata rengi göz kalemi. Yine Essence'ten kaş kalemimi ise sürmeden çıkmıyorum. Küçülmüş zaten epey, bendeyi rengi blonde. Blonde biri olmasam da çok koyu renk kaş bende yapay duruyor.

Eos Lipbalm Honeysuckle en sevdiğim dudak nemlendiricilerinden biri. Eos'ların hepsini sevsem de favorim bu.

MAC See Sheer lipstick şurada yazmıştım, uzun zamandır unutmuşum bu ay yeniden hazırlayıp kullanmaya başladım.

Essence Long Lasting serisinden 05 - Dare To Be Nude. Bu seriden beş tane ruj aldım hepsi birbirinden güzel. Bunu çok kullandım bu ay.

MAC Springsheen allık. Herkese yakışacagını düşündüğüm bu renk benim en sevdiğim MAC allıklardan. Şeftali ve pembe karışımı, hafif ışıltılı. Nefis.

Laura Mercier sabitleyici pudradan eskiden bahsetmiştim. Gerçekten çok çok başarılı, sabah sürünce akşama kadar makyajımız yerinde kalıyor. Yıllardır ara ara kullanıyorum bunu, nihayet geçenlerde dibini gördüm. Bakalım ne zaman biter.

Son olarak da TheBalm Betty-Lou Manizer. Bunu ilk aldığımda aşırı turuncu, aşırı belirgin ve aşırı ışıltı bulmuştum. Öylece duruyordu bir kenarda. Seyrek kıllı bir fırçayla yeniden denedim ve epey beğendim. Ama oldukça dikkatli kullanmak gerekiyor yoksa yüzünde tüm patlamış gibi bir görüntü çıkıyor ortaya.

Favori yazısı yazmayı sevdim, umarım siz de okumayı seviyorsunuzdur. Güpgüzel günler diler, öperim.













You Might Also Like

4 yorum

  1. See Sheer sanırım en güzel mercan ru

    YanıtlaSil
  2. Eos Lipbalmlar arasında Honeysuckle olanına plastik kokuyor ve digerlernden daha az nemlendiriyor gibi yorumlar okumustum, dogru mu?

    YanıtlaSil
  3. Passiflora, kesinlikle katılıyorum.

    Kitty, hiç katılmıyorum en azından benimkinde hiç öyle bir durum yok. Ben de limonu olan için bunları düşünüyorum, ilginç.

    YanıtlaSil
  4. eos ♥ naneliyi çok seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil

Labels