Ekim Ayı ve Instagram

Cuma, Kasım 08, 2013

Yani kasımı bitireceğiz neredeyse, şuncağız fotoğrafı buraya yükleyecek zamanı ancak yaratabildim. Bu gidişin sonu ne olacak hiç bilmiyorum sevgili takipçi. Ya günler 30 saate çıkmalı ya ben 4 saat uykuya hayatta kalmayı dememeliyim!


Neyse, benim Ekim ayım yogun olsa da güzeldi ya da ben güzel kısımlarını hatırlıyorum hep?!


E havalar haliyle soğudu, kürkümü giydim mi diyeyim yoksa postumu mu bilmiyorum!


Hayvan figürlü aksesuarları hala çok seviyorum, bu yeni kolye de onlardan biri.


Ivır zıvır sever bir insanım. Bu yeşil kolyeyi de yeni aldım.


Her zaman etobur bir insan oldum ama havalar soğuyunca sürekli kırmızı et canım istiyor. Yanında havuçlu ve soğanlı püreyle ben kışın bu tarz yemekleri çok seviyorum.


Okudum , bitirdim. Yorumlar gelecek!


Sevimli ördekcikler.


Bu panoyu yeni aldım. Bizim evde sürekli bir anahtar arama, fatura arama, mektup arama döngüsü vardı, bir nebze çözüm oldu diyebiliriz.


Sabah rutini. Daha hava bile aydınlanmamışken. Hoff!


Soğuk demiş miydim?


Yine bir etli patates püreli kombinasyon, ya da Hollandaca haliyle stamppot. Bu seferki İngilizce'de 'kale' denilen ve şu ara sağlıklı yemek meraklıları tarafından çok tüketilen karalahanalı. 


Bir pazar günü en sevdiğim şekilde geçerken.


Umudcukla maymunluk yapmayı da ihmal etmiyoruz elbette!


Kırk yılın başı evde yalnız kalmış olmamı kutlamalıydım.


Altıncı geleneksel kestane toplama şenlikleri açılmıştır, bayılıyorum!


Yemek yaparken dizi de izlerim, vakit nakit!


Ama Homeland izleyeceksem biraz özen gösteririm mevzuya, ayaküstü olmaz.


Tren beklerken vakit geçirme şeysi bu da. Umud'la arkadaşımın miniş kedilerini sevmeye gittik.


Birisi saklandı bizden ama diğeriyle Umud epey oynadı, çok şekerdi.


Birileri bana satranç öğretmeye çalışırken bu da.


Ve son olarak binlerce yıldır ilk kez bir makyaj malzemesinin dibini az da olsa gördüm, neşeye doluyum.

Öperim


























You Might Also Like

7 yorum

  1. Merhaba Tuguna
    Internet'te ihtiyacim olan bir kac sey ararken bloguna denk geldim..sicacik,icten, cok guzel bir blog olmus tebrikler. Sonradan farkettimki seninle ayni ulkede yasiyormusuz. Bende yaklasik 1,5 senedir Den Haag da yasiyorum.
    Sana Cath Kidston la ilgili bir sorum olucakti, bu markanin indirim zamanlariyla ilgili bir bilgin varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Alev

      Cath Kidston birkaç gün önce indirimdeydi ama bitti ne yazık ki, ara oluyor ama tam tarih bilmiyorum açıkcası. Yılbaşı ve noel zamanı olur bence yine.

      Sil
  2. Merhaba Tuguna
    Internet'te ihtiyacim olan bir kac sey ararken bloguna denk geldim..sicacik,icten, cok guzel bir blog olmus tebrikler. Sonradan farkettimki seninle ayni ulkede yasiyormusuz. Bende yaklasik 1,5 senedir Den Haag da yasiyorum.
    Sana Cath Kidston la ilgili bir sorum olucakti, bu markanin indirim zamanlariyla ilgili bir bilgin varmi?

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkurler..

    YanıtlaSil
  4. Bol fotoğraflı,neşeli ve sıcacık,samimi bir post olmuş.Her fotoğraf ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler beğenmene sevindim :)

      Sil

Labels