Sonbahar

Salı, Ekim 22, 2013

Sonbaharda doğup sonbaharda anne olduğumdan mı bilmiyorum ama bu ayları gerçekten çok seviyorum. Bunalmayacak kadar sıcak, üşütmeyecek kadar serin. Mumlar, battaniyeler, kırmızı tonlarda yapraklar, kabak tatlısı, kabak çorbası, dizilerin yeni sezonu:) Hepsini çok çok seviyorum.



Bir süredir yoğunluktan canım oğlumla başbaşa uzun uzun vakit geçiremiyorduk. Bir haftalık sonbahar tatilinde özlediğimiz şeyleri yapabiliyoruz. Bugün de öyleydi.




Hava ekim sonuna göre çok güzeldi. Biz de evden bisikletlerimizle çıkıp önce evimize yakın kanal kenarına gittik. Orada yaşayan ördekleri besledik. Çimenlere uzanıp mayışarak sohbet ettik. 


Daha sonra parka gittik, ben oturup kitabımı okudum, Umudcuğum kumdan kale yaptı, tırmandı, atladı. 


Parkta yeterince yorulup kirlenince önce birlikte yemek yedik, ardından kütüphaneye gidip çocuk kitapları ödünç aldık. Yaşadığımız şehrin kütüphanesi yenilendi ve benim sürekli gitmek istediğim çok güzel bir yer haline geldi. Kütüphaneler, kitapçılar, kitaplar beni çocukluğumdan beri çok mutlu eder. Oğlumun da seviyor ve ilgileniyor olmasına seviniyorum.


Bizim bugünümüz böyle geçti, eve döndükten sonra ben birkaç bölüm dizi izledim, Umud biraz playstation oynadı. Yemekten sonra da Man of Steel izledik. Sevdim ben ki zaten bana süper kahramanlı film olsun. Batman, Spiderman, Iron Man, Superman...hepsini bayıla bayıla izlerim.

Sabahki muhteşem hava yerine şimdi dışarda epey yağmur yağıyor, arada gök gürlüyor. Içerde ve kuru oldugum sürece yağmuru severim, o yüzden sorun yok:)

Ben kitabıma döner, herkese iyi geceler dilerim.








You Might Also Like

4 yorum

  1. nerede yaşıyorsunuz merak ettim nehir çok güzel görüüyor?

    YanıtlaSil
  2. Ülkemi cok seviyorum ama ne yalan söyleyeyim fotoğrafları görünce ben de bebişimle böyle bir gün geçirmek istedim. Sonbaharla ilgili görüşlerinize sonuna kadar katılıyorum. Ben de sonbaharda doğmuşum ondandır belki. Bu arada oğlunuza hayırlı ve sağlıklı bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) umarım siz de dilediğiniz gibi çok güzel bir gün geçirsiniz bebeğinizle en kısa zamanda

      Sil

Labels