Eylül Ayı ve İnstagram

Salı, Ekim 01, 2013

Selaamm

Ekim geldi bile saka gibi!! 2013'u de bitirdik, zamanin bu kadar hizli gecmesi gercekten tuhaf. Eylul benim icin cok yogun ve kosusturmali bir aydi. Hop orada hop burada, az uyu, ona yetis buna yetis derken bitti gitti. 



Vaktim az ama bogazimdan hic taviz vermedim gördüğünüz gibi. Oğlumla ikimize hazırladıgım kahvaltılardan ikisi bu yukarıdakilerdi.


Günün sonunda enn sevdiğim an!


Amsterdam'ın güzel çiçekleri.


Ben hala hava sogumamış gibi davranıp çorapsız gezsem de ne yazık ki soğudu.


Yeni küpelerimi çok sevdim. Asos'tan almıştım.


Park yeri bulma sorunsalı!!


Tabi ki kanallar kanallar.


Serin olsa da sabah kahvesini bahçede içmek hala güzel.


Sonbahar gelince sizde de bir kabak tatlısı yapma isteği oluyor mu? Bende kesinlikle oluyor. Bizim evde benden başka seven yok ama yine de ara ara yapıp yiyorum tek başıma.


Bunu ev halkı çok seviyor ama! İç ısıtıcı tam mevsime uygun.


Çiçeklere bayıldım ben binadaki.


Gün sonu eve dönmeler.


Perulu ve Hollandalı birkaç arkadaş yemege gelecekti, dolma sarma ve içliköfte istediler. O faaliyetlerden bir kare.


Kasımpatılarım coştu! Çok güzeller bence.


Hava soğuyup erken karanlık olmaya başlayınca mumlarımı yakma sezonu gelmiş demektir.


Bu ay epey bir siyatik agrısı çekip sıcak su torbasıyla yaşadım.


Tembel işi yalancıktan pizza.


Yorgun ayaklar.


Kim derdi ki günde 20 dakika ancak kitap okumaya zaman bulabileceğim. O değerli anlardan biriydi bu da.


Klasik Hollanda karesi. Kanallar ve bisikletler.


Eskiden ben genç Umud minikken.


İzmir köfte sevenler?


Kazak giyme mevsimini ufaktan da açtım gibi.

Benim eylülüm böyleydi umarım sizinki daha güzel geçmiştir.

Sevgiler.

You Might Also Like

2 yorum

  1. porselen mumlukların çok güzel ayrıca şu hizmetçili diziyi bende izliyorm sezonu bitirdim hemen o kadar sevdim yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim o mumlukları ben de seviyorum :) dizi güzel ve eğlenceli tam ya dizisi

      Sil

Labels